Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut kai jotenkin erityisherkkä, koska junassa matkustaminen on nykyään ihan tuskaa

Vierailija
15.11.2022 |

kun aina siellä on vähintään joku näistä:

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä junassa muka ole niitä hirveetä älämölöä pitäviä mattula porukoita? Minä lopetin kaikkien julkisten käytön muk. lukien taksien heti kun aloin olla vähemmistö kansalainen ko. kulkuvälineissä.

Vierailija
22/24 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä junassa muka ole niitä hirveetä älämölöä pitäviä mattula porukoita? Minä lopetin kaikkien julkisten käytön muk. lukien taksien heti kun aloin olla vähemmistö kansalainen ko. kulkuvälineissä.

Pääkaupunkiseudun lähijunissa kyllä. Kaukojunissa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joskus 15 vuotta sitten junissa oli tosiaan huomattavasti väljempää. Itse matkustin tuolloin aina yksin, ja yleensä se viereinen paikka pysyi tyhjänä koko matkan ajan, poikkeuksena vain juhlapyhien aikainen liikenne.

Ihmisten käytöksessä on mielestäni se muuttunut, että ennen vaunuissa ei syöty ruokaa niin paljon kuin nyt. En ymmärrä, miksi niitä salaatteja ynnä muita ei voi mennä syömään ravintolavaunuun, eikö siellä nyt saa omiakin eväitä syödä.

Vierailija
24/24 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan junassa matkustamista.

Mieleen on jäänyt junamatka joka alkoi klo 05.00 aamulla, ja kun ainoa ajatus oli saada nukkua hämärässä junavaunussa, niin samassa vaunussa kovaa puhuva naislauma jotka puhuvat jostain kilpailutuksesta ja oliko se tehty oikein.

Tai teinityttö joka kaivaa paperipussista kovia suussa rouskuvia karkkeja tai nainen joka antaumuksella syö haisevaa tonnikalasalaattia.

Argh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi