Pliis, auttakaa ny pikaisesti
Hiivatulehdus iski to, ja hain heti kuurin Gyno-Daktariinia. Kolmena iltana laitoin yöksi sen " kapselin" , edelleen kuitenkin tuntuu kutinaa alapäässä emättimen suuaukolla jne. Eli sellaiset oireet kuin hiivassa nyt normaalisti on. Eli tuo kuuri ei purrut ollenkaan, mitäs nyt sitten seuraavaksi tehtävä olisi? Mulla on joskus vuosia sitten ollut hiiva edellisen kerran ja tuo Gynodaktarin auttoi heti.
Auttakaas mua te joilla vinkkejä ja keinoja tän hiivan häätämiseen!
Kommentit (7)
on myös siinä " ulkopuolella" , etkä vain sisällä. Kokeiles vielä voidetta siihen ulkopuolelle ja katso tepsiikö. Sitten käy lääkärissä hakemassa topakampi kuuri, jos ei auta.
siihen on eri voide. lekuri tietää kumpi se on...
sain hakea reseptin lääkkeeseen joka otettiin suunkautta. Oli vaan yks tabu ja se tehosi aika nopsaa.
Tuskasta on joo täälläkin... Hiivaan hain eilen gyno-daktarinia.. Illalla laitoin siis yhden satsin.. ja voidetta levitin myös jokapuolelle alapäähän, kun kutisee joka paikasta. Mut ei lievitä oloa kyl yhtään vieläkään.. Jos ei huomenna ole yhtään parempi olo, niin haen sit kyllä sitä toista, eli canestenia. Vai mitä olette mieltä??
Mulla ollut hiiva joskus 7v sitten viimeks, en muista millä se lähti.. Sillon ei tota canestenia vissiin ollutkaan olemassa, gyno-daktarinia silloin kai käytin.
Kuuluuko tota gynoa käyttää koko viikon ajan? paketissa niin lukee,,, tuntuu jotenkin kauheen pitkältä ajalta,kun muissa tuotteissa riittää jopa yhden päivän kuuri. Yleensä 3 pvää.
hetkeksi mutta taas alkoi kutina. Juon myös Gefilusta sillä siitäkin voi olla apua. Äsken hain apteekista ton Canakstenin yhdenpäivän kuurin jonka laitan illalla ja jos ei se ole auttanut niin soitan lääkärille huomenna. Tosi inhottava oli kun kuitisee koko ajan ja pitäisi lapsen synttäreitä laitella. Mulla sokerit ja ja hiilarit olleet ruokavaliosta kolme viikkoa poissa eli eipä johdu niistäkään. Ennen on mennyt yhdellä apteekin kuurilla ohi paitsi raskausaikana jolloin jouduin hakemaan suun kautta otettavan kuurin. Mies kannattaa muuten hoitaa myös että ei kierre jatku sitä kautta uudelleen.
Ja puuvillaiset pikkarit käyttöön. Sloggit ei ehkä oo seksyjä, mutta auttaa hiivan häädössä. Ootko antibiootteja syöny viime aikoina? Maitohappobakteereita päivittäin nappailet ja sitten: suihkuun kun menet, anna 5min vaikuttaa alapäässä vaikka kermaviilin tai maustamattoman jugurtin tms. hapanmaitotuotteen.