Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pikkuhousut, joissa se vahvike ylempänä?

Vierailija
14.11.2022 |

Minulle pikkuhousuissa se vahvike on aina liian alhaalla, ei osu ikinä kohdilleen ja välillä harmittaa pitsipöksyjen kohdalla etenkin. Mistä löytäisi sen malliset pikkarit, että se vahvikekohta ois ylempänä ja edempänä? Toivottavasti hoksaatte mitä koitan kysyä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillu Danish guyn naisten malleja? Josko ne ois naisillekin suunnitellut istuvan mallin.

Vierailija
22/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillu Danish guyn naisten malleja? Josko ne ois naisillekin suunnitellut istuvan mallin.

Kiinnostaa. Varustelekalla oli muuten hyvät, mutta vahvike sielläkin liian takana. Saa vinkata, jos ovat parantaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä? :D :D Toi juttu, Outi les pyyn "alushousut syöpyvät pilalle muutamassa kuukaudessa"... 

Mikä ihmeen ydinjätettä se Outin toosa pukkaa, mulla ei ole yhdetkään pikkarit "syöpyneet" pilalle edes kymmenessä vuodessa. :O :D

Vierailija
24/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarakiilan paikan merkityksen kyselijälle: Mä haluan terveyssyistä pitää armastani vasten puuvillaa, josta ne haarakiilan vahvikkeet usein onkin ommeltu. Vaikka muuten olisikin keinokuituiset (esim. pitsiset) pikkuhousut.

Vierailija
25/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulla sillinhaju läpi vai mikä ongelma?

Sillinhaju ei nyt oo se ongelma, vaan se että kaipaisin vahviketta kohtaan jossa sille ois tarve enemmän. En tiedä mitä virkaa sillä liian alhaalla on. Ap

Mikä tarve sinulla sille on sitten siinä oikeassa kohdassa?

Naisen terve pimpsa on hapan. Happo kuluttaa reiän kankaaseen aikaa myöten. Vahvike pidentää kalsarituotteen käyttöikää.

Ai että kun on lapselle jännä asia.

Kiitos. Olen 40v nainen jolle ei ole ikinä käynyt noin.

Mitä alushousuja käytät? Nyt vinkit jakoon ja anteeksi kun pilkkasin. Täällä kun jonneja riittää.

N43

Ei mulla mitään varsinaista vakiomallia ole, mutta yhdet lemppareista on Oyshon stringit. Saattaisin kuvitella että ne sopisi myös näihin mainittuihin vaatimuksiin.

Vierailija
26/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mitä? :D :D Toi juttu, Outi les pyyn "alushousut syöpyvät pilalle muutamassa kuukaudessa"... 

Mikä ihmeen ydinjätettä se Outin toosa pukkaa, mulla ei ole yhdetkään pikkarit "syöpyneet" pilalle edes kymmenessä vuodessa. :O :D

Taidat olla mies.

Pahimmillaan muutamassa kuukaudessa minullakin, kyseessä olivat Mujin luomupuuvillaiset pikkarit. Ohuet olivat.

Tunnen muitakin, joille on käynyt sama.

Minä olen suht hapan, esim. hiiva ei vaivaa koskaan.

Kaikki housut eivät ehdi kulua, mutta ohuet luonnonkuituiset kuluvat erityisen nopeasti.

Vierailija
27/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taittele talouspaperi sinne pikkareihin oikeaan kohtaan. Pysyy hyvin paikoillaan jos vähän vibraat tai hierot itseäsi kosteaksi ennen paperin laitoa (se kosteus liimaa sen oikealle paikalle).

Vierailija
28/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset, mutta bokserimalliset ei oikein taida sopia näin reitevälle. Lahkeet rullautuu ärsyttävästi.

Vierailija
29/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulla sillinhaju läpi vai mikä ongelma?

Sillinhaju ei nyt oo se ongelma, vaan se että kaipaisin vahviketta kohtaan jossa sille ois tarve enemmän. En tiedä mitä virkaa sillä liian alhaalla on. Ap

Mikä tarve sinulla sille on sitten siinä oikeassa kohdassa?

Naisen terve pimpsa on hapan. Happo kuluttaa reiän kankaaseen aikaa myöten. Vahvike pidentää kalsarituotteen käyttöikää.

Ai että kun on lapselle jännä asia.

Lisään tähän, että se haaraosan sauma myös joissakin pikkareissa painaa inhottavasti klittaa. Ja jonneille: ei ihanasti, vaan inhottavasti.

Totta ja osaan pimppiviivaa tulee liian kylmä.

Tämän kirjoitin minä m50. Taisin arvata oikein :D

Taidat itse käyttää naisten pikkareita. Ja sehän on ihan okei :D

Vierailija
30/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten osastolta.

Vierailija
31/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte laitat pikkuhousut toisinpäin.

Vierailija
32/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama rakenteellinen ongelma minullakin, edessä oleva p*llu

KUVIA TÄSTÄ ANATOMISESTA ANOMALIASTA??????????

Vierailija
33/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsin paljon etu pimppaisia av mammoja.

Vierailija
34/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsin paljon etu pimppaisia av mammoja.

Ei vaan täysin vinksahtaneet ja piittaamattomat vaatevalmistajat. Ei ne haarakiilat ole kenenkään pimpalle oikeassa kohdassa. Sukissa sama efekti olisi jos kantapää olisi ommeltu akillesjänteen kohdalle.

Vierailija
35/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksei vaatevalmistajat ryhdy valmistamaan parempia ja istuvampia alusvaatteita joille oikeasti on tarve, luulispa olevan ihan hyvä bisnes.

Vierailija
36/41 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama rakenteellinen ongelma minullakin, edessä oleva p*llu

KUVIA TÄSTÄ ANATOMISESTA ANOMALIASTA??????????

Hyvä yritys, mutta enemmistöllä näin :D

Vierailija
37/41 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se vahvike on ihan sopivassa kohdassa.

Vierailija
38/41 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes naisten alushousuja ei voida suunnitella naisille sopiviksi. Miehet ilmeisesti suunnittelevat nämäkin vaatekappaleet ja jos suunnittelupalaverissa sattuu olemaan joku nainen paikalla, hän ei kehtaa kertoa, että haarakiila on väärässä paikassa. Johan siitä suunsoittoa tulisi ja monenlaista syöpymisongelmaa hänelle tyrkytettäisiin. Tällä saadaan taas valtaosa naisista hiljenemään vuosikymmeniksi ja hyväksymään haarakiila siellä missä sitä ei tarvita. Ja onhan ne housutkin kivamman näköiset jos vertaa siihen, että haarakiila olisi oikealla paikalla eli nousisi näkyviin. Housumallista sen tietää, että naisen sukupuolielin on väärässä kohtaa. Ap on tärkeällä asialla nostaessaan asian esiin.

Vierailija
39/41 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
40/41 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

X