En ole ikinä kokeillut huumeita
Kommentit (38)
Olen nähnyt nuoria, jotka asuvat laitoksessa. Jäivät huumeiden käytön vuoksi psykoosiin tms. Ovat kuin vaippaikäisiä, paitsi että eivät osaa puhua yhtä hyvin!
Ei tee mieli edes kokeilla huumeita. Leikkauksessa varmaan antoivat jotain kipuun, mutta siinä ne ovatkin oikeassa käyttötarkoituksessa ja en tiedä, enkä tahdo tietää, että mitä kaikkea minuun silloin laittoivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt nuoria, jotka asuvat laitoksessa. Jäivät huumeiden käytön vuoksi psykoosiin tms. Ovat kuin vaippaikäisiä, paitsi että eivät osaa puhua yhtä hyvin!
Ei tee mieli edes kokeilla huumeita. Leikkauksessa varmaan antoivat jotain kipuun, mutta siinä ne ovatkin oikeassa käyttötarkoituksessa ja en tiedä, enkä tahdo tietää, että mitä kaikkea minuun silloin laittoivat.
Höpöhöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Polttakaa ihmeessä kannabista, hyvät ystävät. Se tekee hyvää mielelle, voin kertoa....juu.
Pitää kyllä täysin paikkansa. Suosittelen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nuoret syntyivät terveinä. Kuulin, että yhden heistä oli vienyt laitoskuntoon ihan ensimmäinen kannabiskokeilu. Olet varmasti kuullut, että joillekin käy näin? No, minä olen myös nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä nuoret syntyivät terveinä. Kuulin, että yhden heistä oli vienyt laitoskuntoon ihan ensimmäinen kannabiskokeilu. Olet varmasti kuullut, että joillekin käy näin? No, minä olen myös nähnyt.
Olet kova keksimään satuja. Nauttikaa kannabiksesta, hyvät ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kova keksimään satuja. Nauttikaa kannabiksesta, hyvät ystävät.
On totta, mutta he elävät poissa silmistäsi. Heillä saattoi olla geneettinen alttius psykoosille.
Ei kysyttävä. Itse olen kokeillut alkoholia, hasaa ja maria. Mari-seksi yhdistelmä on tosi ihanaa, kaikki tuntuu niin hitaaallttaa.
Ei vieläkään kysyttävää.
Jos olet kokeillut esim. alkoholia, bentsoja, ADHD-lääkkeitä, opioidikipulääkkeitä niin sitten sinulta ei ole paljoa kokematta. Antavat hyvin osviittaa, paitsi että ovat turvallisia toisin kuin se sonta mitä kaduilla myydään.
Mä olen kokeillut kaikkia paitsi uusimpia muuntohuumeita. Viimeisenä sienet ja lsd ja tajusin et muuta elämässä päihdyttävää ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttakaa ihmeessä kannabista, hyvät ystävät. Se tekee hyvää mielelle, voin kertoa....juu.
Pitää kyllä täysin paikkansa. Suosittelen minäkin.
Miksi kaikki aina puhuvat sen polttamisesta? Eikö kukaan harrasta kannabista leipomisen yhteydessä? Olen lukenut, että sitä voi aivan hyvin käyttää pullissa, muffinsseissa ja monenlaisissa leipomuksissa. Antaa varmaan ihan mukavasti lisävaikutuksia, jotka ilmenevät viipeellä. Sellaisia pullia voisi tarjota naapurillekin, ettei aina tarvitse kohkata niiden laippaheppujen kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kokeillut kaikkia paitsi uusimpia muuntohuumeita. Viimeisenä sienet ja lsd ja tajusin et muuta elämässä päihdyttävää ei tarvi.
Totta. Nuo 2 antaa aikamoisen etulyönti aseman ihmiselle elämässä kun vertaa niihin ihmisiin jotka näitä ei käytä...