Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään lapsi syntynyt jouluna? Millaista laitoksella oli?

Vierailija
06.11.2006 |

Mulla on laskettuaika Lucian päivänä (eli siis 13.12), mutta epäilen vahvasti, että myös tämä menee yli lasketunajan, kuten aikaisemmatkin raskaudet. Millaista laitoksella on jouluna?

Mua stressaa hirveästi se, että oikeastaan mitään joulusuunnitelmia ei pysty tekemään, kun mikään ei ole varmaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaavi synty 23joulukuuta joulu meni hienosti sairalassa ja oli joulutunnelmaa

Vierailija
2/7 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihän tää varmaan menee, mutta ainakin aion käyttää tätä syynä, etten ala tekemään mitään joulua kotiin. Vaarilaan ja mummolaan mennään varmaan aattona syömään ja olen tosi tyytyväinen, jos niin vähällä pääsee. Olen myös jo sanonut kaikille, että koska ylimääräistä rahaa ja aikaa ei ole en lahjoja ala kenellekkään hankkii/pakertaa. Ihanaa, kerrankin stressitön joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joulutunnelmaa, vauvoilla tonttulakit yms.

Vierailija
4/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sehän tuossa on parasta, että voi kaikille sanoa, ettei viitsi/uskalla suunnitella mitään jouluksi kun voi lähtö sattua just sillon osastolle. Ota siltä kannalta.

Vierailija
5/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle vauvalle laitettiin tonttuhatut päähän ja punasta vaatetta jos mahdollista, osasto oli koristeltu kauniisti. Ruokalautaselta löytyi jouluruokia ja kinkkua.

Vierailija
6/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 2004 ja tyttö 2005, kaksi viimeisintä joulua on siis mennyt synnyttäessä. Tytöstä tosin ehdin syödä aattona jouluaterian ja avata lahjojakin ennen laitokselle lähtöä.

Sairaalassa oli ihana joulutunnelma: oli joulukuusi, kyntteliköt, joulukoristeita, vauvoilla tonttulakit, osastolla kiersi kuulemma kuorokin joululauluja laulamassa (itse en sitä nähnyt, kun olin synnytyssalissa). Glögiä ja pipareita tarjottiin. Ei ollut kylmä ja kalsea laitosjoulu, kuten etukäteen pelkäsin.

Ja parempia joululahjoja en voi ikinä elämässäni saada. Meillä on kaksi ihanaa pientä joulutonttua, kätilökin sanoi esikoisen synnyttyä että aidot joulutontut syntyvät jouluaattona :-)

Nyt on jotenkin hassu olo joulun suhteen, kun ei ole pientä vauvaa odotettavissa täksi jouluksi.

Vierailija
7/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka oli pahin pettymys. Lautasella tuodaan eteen esim leikkelekinkkua, lanttulaatikkoa ja herneitä. Mun käsitys jouluateriasta on vähän toinen. Joulukoristelut ok ja tonttuhatut vauvalla. Aattona itkin kun mietin että siellä ne lapset availee paketteja ja minä olen täällä. Vauva oli ainoa kiva asia. Mutta minä nautinkin joulun laittamisesta. Laitoin perheelle joulun silti vaikka en itse osallistunut. Oli elämäni ankein joulu. Mutta kiva että toisilla on toisenlaisia kokemuksia.