Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan päässyt eroon sairauksien pelosta?

Vierailija
13.11.2022 |

Itsellä ollut sairauksien pelkoa jo muutaman vuoden. Olen käynyt terapiassa, mutta se ei juurikaan auttanut tähän. Lääkkeitäkin olen syönyt ja ne auttoivat, mutta en halua syödä niitä loppuelämääni. Mikä teillä on auttanut tähän? :( Kun pelko tulee, niin se on niin lamaannuttavaa, enkä pysty tekemään mitään muuta kuin panikoimaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää keino rauhoittaa itsesi. Hengitys harjoitukset ovat hyviä. https://www.coronaria.fi/lempipaikkani/harjoitteet-nuorille-ja-aikuisil…

Sun pitää työstää ajatusta että se pelko ei ole totta, se on vaan paniikkia, luontainen reaktio ihmiselle, tähän osuuteen terapia on hyvä. Terapia ei toimi hetkessä vaan voi vaatia vuosien työn.

Vierailija
2/2 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin, kun olin käynyt aikani traumaterapiassa. En kyllä varsinaisesti sairauksien pelkoa siellä käsitellyt, mutta se taisi laantua perusturvallisuuden rakentamisen ja vahvistamisen myötä. Tosin nyt kolmekymppisenä on iskenyt valtava vammautumisen pelko. Olen ajatellut, että nuorempana pelkäsin elämän päättyvän ennen kuin ehtii alkaakaan, nykyään sitä, ettei elämä olisi laadultaan enää elämisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme