Listatkaa koskettavimpia suom. rakkauslauluja!!
Voi auttakaa neitoa mäessä ja laittakaa tähän kauneimpia, koskettavimpia ja kertakaikkiaan ihanimpia suomeksi laulettuja rakkauslauluja.
Olisin ylikiitollinen, sillä vaikka tiedän moniakin, tarkat nimet eivät tule mieleen enkä kuitenkaan tiedä niitä kauneimpia :o)! Haen nimenomaan kahden ihmisen välisestä rakkaudesta kertovia biisejä ja teatterikappaleet yms kaikki käy!
Olen päättänyt laulaa omissa häissämme tuoreelle miehelleni yllätyksenä jonkun laulun ja juuri SE tulisi nyt löytää.
Kiitos!
Kommentit (16)
Se on rakkautta oikeaa..
Minusta se kertoo juuri siitä oikeasta rakkaudesta, eikä hetken huumasta tms..
On tuleva " häävalssi" minun häissäni, jos joskus pääsen naimisiin avomieheni kanssa :)
Kaivakaa muistienne sopukoita, pliiiiis!
ap
on ihana se Niin minä sinulle kuulun (niin kuin meri ja tuuli jotka toisilleen luotuja on niin minä sinulle kuulun niin kuin vuoret ja niityt jotka maisemaan maalattu on jne.)
Disco: Pidä hyvää huolta minusta
(minä tahdon ettei koskaan erota. katso minuun sydän avoinna ja kun tarvitsen sua, rakasta. Jos rakastat mua silloin kun vähiten mä sitä ansaitsen oot mulle oikea ihminen jne.)
Janne Tulkki: Sua ilman en voi olla
Vähän menevämpi olis Mira Kunnasluoto Mieheni mun
Vai olenko itse ymmärtänyt laulun väärin, sillä mielestäni siinä lauletaan kuolemasta?!?!?
Miks lähdit ja muutuit tähdeksi, on sydämeeni jäänyt sun nimesi.... Ei oikein häätanssilta kuulosta.
minusta ihana ja kaunis biisi.
ei ollenkaan mikä nyyhkybiisi!!!
soi siinä hää ohjelmassakin :))))
Jevtusenkon runoon sävelletty " Ei puolikasta" on minusta kaikkein kaunein rakkauslaulu. Kertoo kahden ihimisen välisestä rakkaudesta ja sitoutumisesta.
Nostan jos vielä löytyisi uusia vastaajia kera uusien suosikkien :o)!
ap
No hivenen tästä linjasta poiketen ehdottelen seuraavia:
Aamu
Armaan läheisyys (tää ei ole ainakaan loppuun kulunut, eikä kovin vaikea ja sanat on hienot)
Paljon sanomatta jää
Sinua, sinua rakastan (tätä en kyllä suosittele kuin TOSI hyville laulajille)
Niin ja sitten Kirkkomäen Häälaulu on kans hieno.
Meidän häissä oli muutama noista, tosin en itse laulanut vaan meillä oli mieskvartetti.
Tulee soimaan minun häissäni, jos joskus naimisiin menen.
Rakkaudesta
Suurin osa ehdotetuista oli musta ihan kamalia.
Ei puolikasta on kaunis, samalta levyltä myös Jos rakastat
Jos sä tahdot niin -Hectorilta on hyvä
Ja jo ehdotettu Pepe Willbergin Aamu
Mutta Sielun Veljien Rakkaudesta on paras
Taikakuun-palavavt ydämet on niin ihana... mies sitä minulle soittanut..
Stella - Lumottu
Scandinavian Music Group - Hölmö rakkaus
Löytyy 80-luvun levyltä Varjot ja lakanat. Itkettää aina, kun kuulen ko. biisin!
Mun kahden kaverin häissä on laulettu " Meitä ei kukaan saa koskaan erottaa" ja molemmat ovat parin vuoden liiton jälkeen eronneet, joten jos enteisiin on uskominen, sitä en suosittele, vaikka hieno laulu onkin.
Akselin ja Elinan häävalssi on ihana
rakastan.