Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon kunta saa nostaa vuokria?!

Vierailija
13.11.2022 |

Ensi keväänä on joku korotus tulossa. Kun tiedustelin korotuksen määrää, sanottiin että eivät vielä tarkalleen osaa sanoa mutta tulee nousemaan enemmänkin! Kyseessä pieni asunto, yli satasta epäili korotuksen määräksi. Lämmityskulujen vuoksi kuulema nousua tulee. Mietin tässä vain että mistäköhän hyvin pienituloinen eläkeläinen taikka työtön repii tuonkin ylimääräisen rahan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muidenko pitäisi maksaa sinun oleilusi kuntien kaupunkien asunnot menevät nytkin miinuksella eli muut maksavat. vaatimuksia näillä loisijoilla kyllä riittää. monet kunnat jo myyvät jopa koko kt yksityisille.

Vierailija
2/2 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppivat tavoille kirjoitti:

muidenko pitäisi maksaa sinun oleilusi kuntien kaupunkien asunnot menevät nytkin miinuksella eli muut maksavat. vaatimuksia näillä loisijoilla kyllä riittää. monet kunnat jo myyvät jopa koko kt yksityisille.

Kerrotko sitten minulle ratkaisun mistä sen ylimääräisen rahan otan? Olen työkyvytön petipotilas jolla avustajat käy kotona kun en voi itse itsestäni huolehtia. Parantumaton vakava sairaus iski päälle. Kuula kalloonko?! Lapsille voisi olla ikävä juttu jos niin menisin tekemään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi