Mieheni juo itsensä tukevaan humalaan joka viikonloppu.
Töissä on viikot mutta viikonloppuna on aina humalassa, miehen kanssa on vaikeaa puhua mistään koska on aina krapulassa. Ärsyttävää kun olen kotona ja mieheni menossa koko ajan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 35- vuotinen suhde eikä tarvitse puhua paljoakaan kun tiedetään jo toisen ajatuksetkin 🤣 On meillä sitten suhteen ulkopuolisia juttu kavereita kuten työkaverit ja lähiomaiset.
Tänään taas en saanut häiritä ja antaa yhtään neuvoja kun mieheni kokkasi ruokaa ja hän ei ehdi viikolla sellaiseen perehtyä jotenka kelpaa minun tekemät ruuat. Minä olen ammatiltani kokki mutta kun hän haluaa ihan itse tehdä ruokaa niin ei saisi mennä yhtään neuvomaan 😂 vaikka näkee kuinka pieleen se menee 😆
Harvinaisen rasittavalta mutta tyypilliseltä suominaiselta kuulostat. Koska Sinä Olet Kokki, niin Sinun Täytyy Neuvoa Miestä, koska Mies Tekee Ruoan Väärin Sinun Mielestäsi.
Olet pelkkä typerä akka etkä mitään muuta.
Kannattaa käydä mieluumminn maksullisissa ennenkuin olla saman katon alla valittavan vaimon kanssa..
Sananlaskut:
9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.
Sananlaskut 21:9
Parempi asua katon kulmalla kuin toraisan vaimon huonetoverina.
Saatko jotain iloa tuosta suhteesta? Jos et, loppupäätelmä on ilmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 35- vuotinen suhde eikä tarvitse puhua paljoakaan kun tiedetään jo toisen ajatuksetkin 🤣 On meillä sitten suhteen ulkopuolisia juttu kavereita kuten työkaverit ja lähiomaiset.
Tänään taas en saanut häiritä ja antaa yhtään neuvoja kun mieheni kokkasi ruokaa ja hän ei ehdi viikolla sellaiseen perehtyä jotenka kelpaa minun tekemät ruuat. Minä olen ammatiltani kokki mutta kun hän haluaa ihan itse tehdä ruokaa niin ei saisi mennä yhtään neuvomaan 😂 vaikka näkee kuinka pieleen se menee 😆
Harvinaisen rasittavalta mutta tyypilliseltä suominaiselta kuulostat. Koska Sinä Olet Kokki, niin Sinun Täytyy Neuvoa Miestä, koska Mies Tekee Ruoan Väärin Sinun Mielestäsi.
Olet pelkkä typerä akka etkä mitään muuta.
Helvetillistä käydä kylässä syömässä, kertoi kokin kanssa naimisissa oleva nainen. Koko kotimatkan joutuu kuuntelemaan sitä valitusta tarjotusta ruuasta.
Niin. Joko tajuat erota tai vaikka vain asua erillään, tai sitten sun pitää katsoa alkoholismimaista viinahenkäilyä kotonasi ja jonnekin reissuille menevää miestä. Itse pitäisin miellyttävänä että on oma asunto johon juova ei tule ja etsisin selvempää seuraa. En ole alkoholifani yhtään. No jokainen elää tavallaan.