Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Nordea pyytää palauttamaan pankkikortin

Vierailija
06.11.2006 |

useiden tiliylitysten vuoksi, vievätkö samalla luottokortinkin, vai voiko luottokortin liittää Visa Electroniin? Luottokorttilaskut on hoidettu aina ajallaan jne, eli sen kanssa ei ole ollut ongelmia.

Tili ei vaan koskaan pysy plussalla, kun monesti kauppareissujen jälkeen maksut menee monen päivän viiveellä tililtä, eikä koskaan pysy kärryillä minkä verran on käyttänyt ja minkä verran on tilillä rahaa. Toisaalta ne tilinylityksetkin on maksettu 2-4 päivässä takaisin, joten tili ei koskaan ole ollut pitkiä aikoja miinuksella, vaikkakin näin on käynyt tosi usein.

tietääkö kukaan, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Ja joojoo, soitan kyllä pankkiin, mutta se soittaminen ei töistä onnistu (en halua että kaikki kuulee mun asiani), joten pitää odottaa huomiseen että ehtii ruokatunnilla kotoa soittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli luulisi että kun teiltä pankkikortti lähtee niin samalla menee myös luotto.

Vierailija
2/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaannu, mutta vähän huolettomalta rahankäyttösi (kertomasi perusteella) vaikuttaa. Joskushan voi sattua, että tili ylittyy, mutta pankki ei varmaan ihan parin ylityskerran jälkeen vaivaudu vaatimaan korttia takaisin. Ehkä pieni ryhtiliike olisi tarpeen raha-asioissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulle tuntuu vain niin vaikealta seurata, että minkä verran olen käyttänyt ja minkä verran tilillä on jäljellä, kun rahat poistuu tililtä joskus jopa viikon viiveellä!!

Pankkikortinkin hommasin aikanaan ihan sen vuoksi, että saan tuon luottokortin. Mulla on Mastercard, eli saakohan sen pitää??? Pankkikortin menetys ei harmita, mutta tuo luottokortin meno hirvittää, sitä ei oikein haluais menettää :-/ Ja sen kanssa ei tosiaan ole ollut mitään ongelmia, saakohan sen pitää..?

Vierailija
4/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkautetaan se visa samantien. Voit tietenkin anoa uutta visaa, mutta koska se pitää hakea pankin kautta, tuskin saat sitä. Jos vaihdat pankkia, on mahdollisuus saada pankkikortti-visa, sillä tiedot ei siirry pankista toiseen.

Vierailija
5/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tililtä hupeni rahaa pankkikorttiostoksiin. Ja sitten tuli niitä tilinylityksiä.

Kyllästyin tilanteeseen, ja päätin kertaryäsyksellä lopettaa kortin käytön. Nostin vaan käteisträ ja maksoin sillä, ellei nyt ollut jotain äärimmäistä tilannetta (pakko saada ruokaa, ja automaattia ei mailla halmeilla tms.). Ja kummasti alkoi rahan käyttö hahmottiu paremmin. Ja rahat tuntuivat riittävänkin paljon paremmin kaikkeen, kunkäteisellä maksaessa jotenkin konkretia rahan kulumiseen oli paljon parempi.

Suosittelen sullekin tätä, vaikka se voi aluksi tuntua vaivalloiselta se rahan nostaminen.

Vierailija
6/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electronissahan summa menee heti tililtä, eikä tilinylityksiä ehdi tulla. Harmi vaan kun tuo pankkikortti nyt sitten menee... Tai siis ilmeisesti samalla menee luottokortti. Eihän se pankkikortin menetys niin kirpaise, vaan luottokortin!! Eivätkö tosiaan voi myöntää erillistä luottokorttia, ja sitten Visa Electronia, niin ettei pankkikorttia ole ollenkaan, vain electron ja luottokortti? Tällöinhän tilin ei pitäisi mennä miinukselle.

Ja saakohan pankkikortin vielä pitää, jos nätisti pyytää ja vannoo ettei enää mene miinukselle?? Pyytää vaikka sen electronin siihen rinnalle, jotta voi käyttää sitä? Mulla tosiaan aina on heti tilinylityksen maksettu takaisin, kun on huomattu että niitä on tullut. Eli eivät ole olleet pitkään maksamatta. Luulis että voisivat edes harkita antavansa mun pitää sen kortin... Tai olis ollut ihan kiva, jos sieltä olis tullut vaikka ilmoitus, että seuraavasta tilinylityksestä lähtee kortti, eikä niin että tulee vaan kirje jotta pankkikortti on palautettava ja sen käyttö on jo estetty.

Vierailija
7/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankista niin olet allekirjoittanut lapun, että SITOUDUT siihen, että tilillä on KATETTA. Eli eipä pankin enää tarvii ilmoitella, että seuraavaks lähtee kortti jos olet tuhmasti! Olet rikkonut sopimusta useasti, joten sopimus purkautuu ja kortti lähtee pois.

Saanko kysyä miten isoja ylityksiä? Olen saanut Nordeasta niuhon kuvan pankkina ja siksi tätä kyselen.

Vierailija
8/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilalle saat automaatti kortin tai elektron. 3 vuoteen et saa uutta pankki/luottokorttia. T:Pankin täti..ja kyllä ne tiedot siirtyy pankista toiseen