Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysi-ikäiset mutta pienikokoiset naiset

Vierailija
10.11.2022 |

Sattui tänään sellainen tilanne että kaupassa erityisen pienikokoinen nainen tuli itsepalvelukassalla siihen vierelle, niin suuri hämmennys siitä, miten pieni toinen on vierellä. Kaukaa katsottuna se ei ole niin erikoista mutta kun tulee lähelle..niin huhheijaa.

Kyllähän siinä seksuaalinen lataus heräsi tietty kun nainen tulee lähelle, mutta se tunne kun toinen on alaikäisen kokoinen, tuntui jotenkin väärältä huomata kiihottuvansa siinä tilanteessa. Mutta toisaalta sille ei mitään voinutkaan. Sitä ajatteli, että saisiko tuohon naiseen todellakin laillisesti koskea ;)

Täysi-ikäinen hän kuitenkin oli kun oli itsepalvelukassalla tekemässä yksin töitä, alaikäinen ei saa myydä alkoholia ilman valvontaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotkut ihan aikuisetkin naiset ovat hyvin pienikokoisia eikä sille mitään mahda. Itseäni ärsyttää suuresti se, kun joidenkin mielestä esimerkiksi pienistä rinnoista pitävät miehet ovat jollain tapaa epäilyttäviä, mahdollisesti jopa pedofiilejä tai vähintään kaappihomoja... Hitto, monet naiset ovat pienirintaisia ja/tai muuten pienikokoisia tai ns. muodottomia eikä se tee heistä mitenkään vähemmän aikuisia naisia :D

Vierailija
2/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos minua ei miehet tule baarissa iskemään, koska olen 150cm lyhyt. Tuntevat siis itsensä pedofiileiksi minun lähellä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolison kanssa pituuseroa yli 40 cm ja seurustelun alussa painoin 2,5 kertaa sen mitä hän. En minä silti häntä minään lapsena ajatellut, tosin teini-iässä alettiin seurustella.

Vierailija
4/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassalta ei voi ostaa alkoholituotteita. 💩

Vierailija
5/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Prismassa voi ostaa itsepalvelukassalta alkoholituotteita. Kun vilauttaa alkotuotteen viivakoodia, kone menee lukkoon, piippaa ja sen päälle syttyy punainen lamppu. Valvoja tulee paikalle, tarkistaa ikäsi ja vapauttaa koneen, jotta voit syöttää loput alkot sisään. Tupakkaa ei voi ostaa ja alennustuotteisiin pitää pyytää valvoja paikalle, joka syöttää alennusprosentin koneeseen.

Vierailija
6/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ostaa, myyjän vain pitää varmistaa ikä ja kuitata ostos.

Vierailija
7/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi aikaisempaa kokemusta pienikokoisista naisista. Molemmat noin 160cm/50 kg. Nyxä on 158/46. Kahdella heistä jopa C/D-kupin rinnat. Mutta kaikki kolme olivat/ovat villipetoja sängyssä. Itse olen 190 cm/95 kg, joten on se vaan kiva maata selällään ja nauttia yhdessä heidän kanssaan. Kaikki ovat saaneet orkun siinä päällimmäisenä. Päällä ollessani tulee sellainen rusentajan olo, mutta nyxä tykkää, kun lopuksi otan oman loppukirini lähärissä.

Vierailija
8/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi todella pienikokoista ja vieläpä urheilullisen hoikkaa naista. En ole mittoja kysellyt mutta välillä 150-155cm.

Kumpikin on naimisissa harteikkaan 190-195cm kuulapään kanssa ja näillä on lapsia jotka - ei niinkään yllättäen - ovat suht koht normaalikokoisia.

Tunsin nämä jo lukio/opiskeluajoista lähtien ja jo silloin jokainen baariin eksynyt yli 190cm mies tuli kuin magneetin vetämänä ovelta suoraan tällaista kohden jorma puolikovana lahkeessa.

Vierailija
9/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos minua ei miehet tule baarissa iskemään, koska olen 150cm lyhyt. Tuntevat siis itsensä pedofiileiksi minun lähellä.....

Lyhyenpuoleisen miestuttavan suusta kuultua (selityksenä sille miksi sietää kammottavaa käytöstä): haluan panna tota naista kun se on pienempi/lyhyempi kuin minä.

Vierailija
10/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi todella pienikokoista ja vieläpä urheilullisen hoikkaa naista. En ole mittoja kysellyt mutta välillä 150-155cm.

Kumpikin on naimisissa harteikkaan 190-195cm kuulapään kanssa ja näillä on lapsia jotka - ei niinkään yllättäen - ovat suht koht normaalikokoisia.

Tunsin nämä jo lukio/opiskeluajoista lähtien ja jo silloin jokainen baariin eksynyt yli 190cm mies tuli kuin magneetin vetämänä ovelta suoraan tällaista kohden jorma puolikovana lahkeessa.

Pitää kyllä paikkansa eli itsekin suht lyhyenä naisena olen huomannut, että nimenomaan isokokoiset ja pitkät miehet pitävät minusta. Lapseen ei minua varmasti kukaan ole sekoittanut, kun rinnat ovat isot. 

Vierailija
11/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ostaa, myyjän vain pitää varmistaa ikä ja kuitata ostos.

Voipi olla jossain näinkin. Omassa kaupassa maksoin itsepalvelukassalla muut ostokset ja sit jonottamaan judelleen normikassalle kaljakeissin kanssa.

Vierailija
12/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep kompataan sukkulavenusta, on kätevä sängyssä käännellä eri asentoihin ja oman kokemukseni mukaan kiihottuvat helposti ja saavat orgasmeja ennen varsinaista yhdyntää. hyvä ratsastamaan kun ei paljoa paina ja takaapäin ajettaessa pikku rinnt näkyy ennen leukaa. versus vähän isompaan kaliiberiin joss takaapäin alkaessa naida pillu on kuin pomminjäljiltä ja mahanahat peittää isot tissit

mutta pakko painaa vaan

13/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl voi, sieltä kipittää myyjä kuittaamaan

Vierailija
14/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran hemitin illan erästä 4 lapsen äityliä joka oli lyhyt ja normipainoinen, sitä pystyi helposti panemaan auton etupenkillä kun oli keveä ja taipui panoasentoihin helposti, no suhdetta jatkettiin kyllä useampi vuosi ja kysyjille,kyllä oli tiukkaa toosaa,yllättävän tiukkaa noin niinku synnyttäneeksi, munaakin imi kivasti ja sain korkata sen anuksenkin eli oli ehtaa siltä puolelta

Vierailija
15/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotkut ihan aikuisetkin naiset ovat hyvin pienikokoisia eikä sille mitään mahda. Itseäni ärsyttää suuresti se, kun joidenkin mielestä esimerkiksi pienistä rinnoista pitävät miehet ovat jollain tapaa epäilyttäviä, mahdollisesti jopa pedofiilejä tai vähintään kaappihomoja... Hitto, monet naiset ovat pienirintaisia ja/tai muuten pienikokoisia tai ns. muodottomia eikä se tee heistä mitenkään vähemmän aikuisia naisia :D

No mikä on sitten pienirintainen? Eikö se ole aika subjektiivinen asia? Jollekin se on luumun kokoinen ja toiselle taas melonin...

Vierailija
16/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yhden herran 190cm ja 95kg kulli oli kyllä selvä provo.

Yritä paremmin.

Vierailija
17/17 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pieni kokoiset naiset kiihottaa. Yhdes työpaikas oli sellainen lyhyempi nainen. Ja hänen äänensä varsinkin sai hormoonit hyrrää. Kyllä olis ihana ottaa syliin ja painaa kalua sisään.