Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen ihan suivaantunut meidän taloyhtiölle :/

Vierailija
06.11.2006 |

asutaan kerrostalossa, talo on kahden kadun kulmassa ja sillä lailla mäessä että sisäpiha on kerroksen verran alempana kuin julkisivu. ulko-ovia on kaksi, sisäpihan puolelta pääsee käytävään, jossa mm. pesutupa, pyörävarasto jne. ja päädystä suoraan rappukäytävään. tähän pääovelle on ennen päässyt suoraan sieltä julkisivun puolelta, rappusia sen toisen kadun puolelta ja rappusia pitkin sisäpihan puolelta.

ja nyt nähtävästi taloyhtiö on päättänyt vetää multaa sen ainoan suoran reitin päälle, ja varmemmaksi vakuudeksi on vielä tällätty pihlaja siihen entiselle kulkureitille. eli nyt pääovelle pääsee enää vain rappuja pitkin. onpa hienoo. autolla ei siis enää pääse etuovelle, ei taksilla eikä ambulanssilla. eikä muuttoautolla. rattaiden tai vaunujen kanssa kulkevat vierailijat joutuu joko sumplimaan ne rattaansa portaita ylös tai sitten jättämään kadulle siksi aikaa kun käyvät soittamassa summeria ja joku tulee avaamaan sen sisäpihan puoleisen oven.

argh. hitto vie oikeesti. meillekin vuokraisäntä esitteli kuinka rapussa on eka kerroksessa oikein hieno paikka vartavasten rattaiden ja vaunujen säilytykseen, ja hyvin se toimikin niin kauan kuin siihen pääsi. hissi on niin pieni ettei rattaita (tavallisia kepeitä rattaita) saa sinne mahtumaan, joten nyt ne täytyy jättää sinne alas aivan älyttömän kapeaan käytävään muiden tielle, taikka sitten kuljettaa rappusia pitkin, enkä kyllä ymmärrä miten se tapahtuisi.

mä en millään tajua mikä logiikka tässä on nyt ollu. paitsi että julkisivu näyttää ehkä yhtenäisemmältä kun on ruohoo koko matka eikä kulkureittiä siinä katkomassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se vaikuttaa esim tulipalon sattuessa pelastustoimiin ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän