Naiset sanoavat haluavansa huumorintajuisen miehen. Miksi sitten miehen huumorintajuinen lempinimi tuntuu olevan monelle naiselle ongelma?
Miksi näin? Olen itse siis kova treenaamaan salilla ja kaveriporukassa olenkin saanut lempinimen Testo. Moni nainen kuitenkin suhtautuu melko nuivasti jos mainitsen tämän lempinimeni. Tai ihan vaikka esittäydyn sillä.
Kommentit (21)
Niin. He haluavat miehen, jolla on huumorintajua. Sinulla ei ole.
Toihan osoittaa, että sun kaveriporukka on huumorintajuista. Omastasi se ei kerro mitään.
On huumorintajua ja sitten on huumorintajua. Huono huumori ei ole sitä huumorintajua
Tuo "huumorintaju", jos sitä mainostetaan innokkaasti, tarkoittaa sitä että sitä tuskin on. Samoin kun nämä keski-ikäisten miesten/naisten avautumiset seksuaalisesta vapautumisestaan mallia Meiju S. tai Kirsi K. tarkoittavat yleensä sitä että ei kiinnosta eikä enää haluta. Mitä kovemmat puheet, sen vähäisemmät toiminnot todellisuudessa.
Testo kuulostaa joidenkin mielikuvissa macholta, hormoneilta ja egolta, jokin pullistuu. Naiset eivät tajua sitä huumoriksi, ellet selitä. Toisessa käsityksessä se olisi hyväkuntoinen mies jonkun mielikuvissa, ei nimi miestä pahenna. Vähän alakulttuurimaiseltakin lempinimet voisivat kuulostaa, riippuen mikä se on ja minkälainen mies on, mikä kaveripiiri. Esittelisikö nainen itsensä sitten Pumppi lempinimellä?
Meidän marsun lempinimi on Testo. Se luulee olevansa maailman mahtavin otus kun ärhentelee pellettikupilla. Oikeasti se on marsuksi pieni naaras. Söpö kuin mikä.
Kyllä minä nauraisin ääneen, jos esittelisit itsesi nimellä Testo.
siis ihanko totta _esittäydyt_ naisille testona? a-pu-a, jooh, sä et taida tietää huumorista mitään
Itse haluan normaalin miehen ja tinderissä menevät samantien vasemmalle mm. ne joiden ig-tili on joku pieruvoileipä tai kikkelinakkeli
Vierailija kirjoitti:
Testo kuulostaa joidenkin mielikuvissa macholta, hormoneilta ja egolta, jokin pullistuu. Naiset eivät tajua sitä huumoriksi, ellet selitä. Toisessa käsityksessä se olisi hyväkuntoinen mies jonkun mielikuvissa, ei nimi miestä pahenna. Vähän alakulttuurimaiseltakin lempinimet voisivat kuulostaa, riippuen mikä se on ja minkälainen mies on, mikä kaveripiiri. Esittelisikö nainen itsensä sitten Pumppi lempinimellä?
Testo ja Pumppi olis varmaan match made in heaven.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan normaalin miehen ja tinderissä menevät samantien vasemmalle mm. ne joiden ig-tili on joku pieruvoileipä tai kikkelinakkeli
Jostain syystä naurahdin ääneen, kun luin tuon ja samalla ladoin suuhuin iltaruokaa, jossa on perunanpalasia nakkikastikkeessa. :D
Suhtautuisin avoimuudella. "Testo" lempinimenä ei olisi este/kynnyskysymys. Mistäs se tulee, kysyisin. Mitä vastataan, niin se kertoo.
Jos mies vastaa "tulee siitä, kun inhoan akkoja ja akkojen pelejä, niin kaverit alkoi kutsuun Testoksi, sanovat että sarkastisesti kun mulla on ego räjähtävän suuri ja munakin kyl räjähtää." --> Ei ok, vaikka loppua kohti kuulijaa jo naurattaa. Ei ok siksi, että mies kertoo heti alussa asenteensa ja termit, joissa on totuus, hän on misogynisti. Hän osaa olla myös hauska, mutta red flag on se, että hän näkee naisen akkana ja pelurina jne, niin onnea ei tule.
Jos mies vastaa "tulee siitä, kun kaverit kuntosalilla keksivät sen muuten vaan." Niin ok, ihan letkeää.
Totta kai naiset haluavat huumorintajuisen miehen, koska he itse ovat huumorintajuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai naiset haluavat huumorintajuisen miehen, koska he itse ovat huumorintajuttomia.
Naiset eivät enää halua "huumorintajuista" miestä, koska sellaiseksi itseään mainostava ja huumorintajuisuutta että itseironiaa naiselta korostava mies on red flag.
Sellainen mies on todennäköisesti huonoa huumorintajua ja henkistä väkivaltaa sekoittava naisen tunteita ja ajatuksia huomioonottamaton, mahdollisesti pers.häiriöitä ja tunnekylmyyttä taustalla, kumppani, josta on palstalla ansiokkaasti ollut esillä varoittava ketju "Pellen kanssa naimisissa."
Sellainen mies esimerkiksi pieraisee naisen kasvoille, vetää pöytätarvikkeita alta/ei anna niitä, haukkuu naista "huumorin" varjolla ja on kaikin puolin sellainen kiusa, että hänestä kannattaa erota eikä kestää loputtomiin.
Mun sukunimi Pihlström ja kaverit kutsuu pilluksi 😅 Vaimo ei oikeen tykkää siitä!
Vierailija kirjoitti:
Mun sukunimi Pihlström ja kaverit kutsuu pilluksi 😅 Vaimo ei oikeen tykkää siitä!
Oletko se jääkiekkoilija-Pillu?
Joo, sama ongelma miehillä, kun kerron olevani nimetty kaveripiirin kesken Kyläpyöräksi ja esittäydyn sillä nimellä ekoilla treffeillä.
Ahhaahhahhehhehiihhohhohohh!!!