Maailman kateellisin kansa kyttää taas verotietoja
Ei jaksa ymmärtää tätä jokavuotista mässäilyä kun verotiedot julkistetaan. Ainakaan minun elämäni ei muutu huonommaksi jos joku tienaa hyvin, eikä se minua edes kiinnosta mikä joku tienaa. Ärsyttää vain kun joka media on täynnä tätä samaa.
Kommentit (4)
Kuka kyttää, kuka ei. Ei minua kiinnosta muiden tulot, jos kohta aika vähän omatkaan, kunhan pärjään.
Det beror på att Finland är världens skattekåtaste land och finnarna världens skattekåtaste folk. Fundera en stund på hur ofta allt i Finland kommenteras igenom skatteperspektiv. Vinkeln är alltid den, hur speciellt staten skall få in skattemedel. Ofta grubblas det också över hur det ena och det andra för säkerhets skull bör beskattas.
Skatteskvallrandet är symptomen på den nationella folksjukdomen.
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
Inhottavaa ihmisten yksityisasioiden kyttäämistä. Lehdethän tästä hyötyvät, saavat muutamaksi päiväksi meheviä otsikoita. Jos joku on pyytänyt verotietojensa salaamista, niin kaivavat näitä tietoja esiin, eivätkä kunnioita tuota toivetta.
Ihme, ettei terveystietojakin julkaista. Pitäisihän nyt muidenkin tietää, mikä sairaus naapurilla on.