Voiko suomalaista miestä rakastaa?
Vaikka hänen kalunsa on länsimaalaisittain tutkittuna/mitattuna sieltä pienimmästä päästä.
Kommentit (13)
Ei kannata. Käytä vain hyväksesi, kuten tähänkin asti. Eikä naista voi raiskata, koska se on aina halukas, vaikka ei kehtaa myöntää.
Taas yksi munan koko-keskustelu. Voisko johonkin niihin 450 edelliseen samaan asiaan liittyvään keskusteluun ympätä tämänkin.
Tämähän jo suorastaan loukkaa meitä
suomalaisia miehiä ja on rasistinen. Sanoisitko
tuon japanilaisista, kiinalaisista, muslimeista
jne. Ei tällaisi pitäisi kenenkään kirjoitella.
Vetäkää tämä ketju mäkeen !!
Kauanko pohojanmaan pojat sietäis, jos...
Inhottavaa trollausta. Mä ainakin olen rakastanut montaakin suomalaista miestä. Ihan parhaita. <3
Mulla 16 cm ja vaimo ja rakastajatar rakastavat. Tai ainakin sanovat niin. Ja olen mies ja suomalainen. Vastaan siis kyllä!
Tämä on jonkin isoreikäisen trolli. Mä voin kuvitella kun se tumma mies tulee ja ottaa, niin itku taitaa kuitenkin tulla ja se ei tule onnesta.
Suomalainen mies on just sopiva suomalaisen naisen rakastettavaksi ja rakastajaksi. Ei löydy parempaa.
Eikä ap sun äiti rakastanut isääsi? :(
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on just sopiva suomalaisen naisen rakastettavaksi ja rakastajaksi. Ei löydy parempaa.
Samaa mieltä, oma maa mansikka!
Naisen tason kertoo hyvin ap kysymyksellään jos nainen on
Kellä on kellä ei. Vaimo ainakin rakastanut koko ikänsä, eikä ole luopunut miehestä eikä kalustani. Yhä vain haluaa.