Apotilla töissä 600 henkeä!!
Miettikää, tällaisiin laitoksiin meidän verorahoja menee! Ei tarvitse ihmetellä, miten julkisella sektorilla Suomessa on töissä käsittämättömät 700.000 ihmistä!! Tarviiko potilastietojärjestelmän uusimiseen nyt ihan oikeasti 600 ihmistä duuniin?
Kommentit (9)
Miksi suomessa menee nykyään kaikki päin perhettä? Jotenkin se vaikuttaa tahalliselta. Onko moraali romahtanut täysin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomessa menee nykyään kaikki päin perhettä? Jotenkin se vaikuttaa tahalliselta. Onko moraali romahtanut täysin?
Niin siis persettä.
No mikä ihme tuo on? Olen toisessa sairaanhoitopiirissä töissä ja googlehaun mukaan meidän it-tuessa on 514 henkilöä töissä.
Anopilla??? Mikä yritys? Onko hän miljonääri anoppi sun viereen mä tahdon makaamaan ja halimaan ihana sun 600 työntekijää myös mukaan kimppaan vaan 😏
Paljonkohan Varsinais-Vuomen sairaanhoitopiirissä on? Yli 40 eri potilastietojärjestelmää, mitkä eivät keskustele keskenään.
'Tarviiko potilastietojärjestelmän uusimiseen nyt ihan oikeasti 600 ihmistä duuniin?'
Jep! Tarvii lisää 600 duunaria, että saisivat jotakin toimivaa aikaisesksi.
Olin 5vrk jorvissa potilaana kun otettiin käyttöön. Ei vakuuttanut. Jatkuvaa heti kyselyä hetusta. Lääkärit olivat n.75% omituisia. Hoitureille kiitoksia.
😖🤯😥!