Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apotilla töissä 600 henkeä!!

jjjuh
09.11.2022 |

Miettikää, tällaisiin laitoksiin meidän verorahoja menee! Ei tarvitse ihmetellä, miten julkisella sektorilla Suomessa on töissä käsittämättömät 700.000 ihmistä!! Tarviiko potilastietojärjestelmän uusimiseen nyt ihan oikeasti 600 ihmistä duuniin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😖🤯😥!

Vierailija
2/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yritystiedot kertovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomessa menee nykyään kaikki päin perhettä? Jotenkin se vaikuttaa tahalliselta. Onko moraali romahtanut täysin?

Vierailija
4/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomessa menee nykyään kaikki päin perhettä? Jotenkin se vaikuttaa tahalliselta. Onko moraali romahtanut täysin?

Niin siis persettä.

Vierailija
5/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ihme tuo on? Olen toisessa sairaanhoitopiirissä töissä ja googlehaun mukaan meidän it-tuessa on 514 henkilöä töissä.

Vierailija
6/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla??? Mikä yritys? Onko hän miljonääri anoppi sun viereen mä tahdon makaamaan ja halimaan ihana sun 600 työntekijää myös mukaan kimppaan vaan 😏

Vierailija
7/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan Varsinais-Vuomen sairaanhoitopiirissä on? Yli 40 eri potilastietojärjestelmää, mitkä eivät keskustele keskenään.

Vierailija
8/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Tarviiko potilastietojärjestelmän uusimiseen nyt ihan oikeasti 600 ihmistä duuniin?'

Jep! Tarvii lisää 600 duunaria, että saisivat jotakin toimivaa aikaisesksi.

Vierailija
9/9 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5vrk jorvissa potilaana kun otettiin käyttöön. Ei vakuuttanut. Jatkuvaa heti kyselyä hetusta. Lääkärit olivat n.75% omituisia. Hoitureille kiitoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan