Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkakalenterin
Minkä merkkisen? Minulla on tämä https://t.ly/qCNu Lumenen kalenteri
En minkäänlaista.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Chili Klaus Jingle Balls chilikalenteri. Vetelen niit sit aina työpaikalla coolisti sillee muijjiin kattoen ja pidän aina mun chilipää-pipoo päässä silleen et ne varmasti näkee sen tekstin. Muijat mirraa iha huolel ku näkee harmonikka mikä äijjä hulluna omia tsilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkakalenterin
Sama
Cincityn Tuhman joulukalenterin. Viime jouluna sain seksiä jelkein joka päivä joulukuussa, kun luukkujen "antimia" piti testata.
En taida ostaa täksi vuodeksi mitään. Kosmetiikkakalenteria mietin, mutta kiinnostavat myytiin jo loppuun enkä halua liikaa turhia tai epäsopivia tuotteita. Mieluummin ostan vaikka jonkun lahjapakkauksen sitten ihan itselleni. Nuo suklaakalenteritkaan ei oikein tänä jouluna säväytä, mieluummin sitten vaikka sitä laatusuklaata konvehtirasiana. Kyttään joululle muutenkin työvuoroa/pyhäkorvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Chili Klaus Jingle Balls chilikalenteri. Vetelen niit sit aina työpaikalla coolisti sillee muijjiin kattoen ja pidän aina mun chilipää-pipoo päässä silleen et ne varmasti näkee sen tekstin. Muijat mirraa iha huolel ku näkee harmonikka mikä äijjä hulluna omia tsilejä.
Oon kerran vetäny maailman tulisimpia NAGOJA ja heränny sen jälkeen parin päivän jälkeen sairaalasta vatsalaukku ja ohutsuoli tulehtuneena. Potilaskertomuksessa Omakannassa lääkäri oli kirjoittanut: "Ihan hullu chilimies!" Sain kyllä jo diagnoosinkin tähän mielettömään chilipäisyyteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkakalenterin
Mulla on täysin sama
Adventtikalenerin ostin, partiolaisten. Saan avata 3 luukkua enemmän.
100 % vegaaninen ja suomalainen lumenen joulukalenteri. Kävin noutamassa Kauklahden tehtaanmyymälästä :)
Partiolaisten joulukalenterin. Tykkään siitä kuvan päivittyminen -ideasta.
Lakupiippukalenterin Normalista:
Vierailija kirjoitti:
Partiolaisten joulukalenterin. Tykkään siitä kuvan päivittyminen -ideasta.
Eikö nuo partiolaisten joulukalenterit ole vähän tylsiä kun ne sisältää aina ne samat kuvat? Esim luukku 6 on suomenlippu ja adventit kynttilöitä jne. No meneepähän rahat ainakin hyvään tarkoitukseen.
Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)
Vierailija kirjoitti:
Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)
Miksi nykyään niin moni aikuinen ostaa itselleen kalenterin? Onko aikuisista tullut henkisesti lapsia.
Oletko varma että saat noilla pikkupatukoilla suusi makeaksi? Itse ostin verkkiksen irttarikalenteri joka sisältää 48 kg karkkia eli 24 laatikollista yhteensä. Hintaa tuli 300 euroa, mutta se on silti sen arvoista :)