Sinun pitää valita voileipiisi vuodeksi aina samat päällykset. Mitä valitset?
Kommentit (22)
Kinkku
Juusto
Tomaatti
Maksamakkara
Herkkukurkkua
Syön niin vähän leipää, että pelkkä juusto riittää eikä silti ehdi kyllästyä vuodessa.
Juusto. Sen leivän voi jättää pois.
Mä olen syönyt jo vuosia leipäni pääasiassa seuraavilla päällysteillä: margariini, kalkkunaleike, juusto
Juusto+kurkku. Näillä menty lapsesta saakka.
Olen jo muutaman vuosikymmenen syönyt voileipäni aina samoilla päällysillä, emmentalilla ja tomaatilla. Vielä ei kyllästytä. :)
Syön aina voileipäni samoilla päällisillä: margariini, kurkku, paprika. No joskus käyn villiksi ja laitan margariinin tilalle hummusta.
Valio ruohosipuli sulatejuusto, sinileima Emmental juustoa viipaleina, keitetttyä kananmunaa siivuina, pippurimaustettua kalkkunaleikettä ohuina siivuina, salaatinlehti, tomaatti- ja kurkkuiviipaleet.
Saako valita leivän myös? Maalais-hapanlimppu ja/ tai Ruislimppu.
Vierailija kirjoitti:
Syön aina voileipäni samoilla päällisillä: margariini, kurkku, paprika. No joskus käyn villiksi ja laitan margariinin tilalle hummusta.
Kyllä tuolla ja jaksaakin tehdä salilla raskaan jalkatreenin.
Jalotofun marinoitua tofua, tomaattia ja ruohosipulia. Vakio, joka toimii kaikilla leivillä.
Juusto, metvursti ja suolakurkku. Syön aika vähän leipää niin noilla menis vaikka 5 vuottakin kyllästytmättä.
Salaatinlehti, hummus, paprikaviipaleet, punasipuliviipaleet, persilja
Valitsisin voileväksi valkosipuli-yrtti patongin.Siihen ei mitään muuta tarvitse.Kysymyksesi leivänpälle tomatti ja kurkku ilman leipä rasvaa.On joka pävä joka vuosi minun arkeani .Juhlan se valkosipuliyrtti patonkin selaisena ostan Lidi.Juhlanihan vietän yksin.
Savuseitanleikkele, juusto, kurkku ruisleivällä. Aina. Eikö olekin kumma, että aamupala ihmisillä on aina sama, mutta ei lounaaksi jaksaisi syödä joka päivä samaa. Paitsi kun tekee ruokaa vain itselleen, niin joutuu syömään monta päivää samaa.
Aina mä syön muutenkin samalla setillä: kevytlevite, broilerileikkele ja sulatejuusto.
En voisi syödä kun kerran. Pelkkä ajatus toisen kerran saman syömisestä..huh huh
Keiju, jääsalaatti, kurkku, tomaatti
Ylähuuli. En edes muista milloin viimeksi olen laittanut leivän päälle jotain.
Voi, täysrasvainen juusto, avokado/tonnikalatahna
Juusto, kinkku, valkosipuli tuorejuusto, kurkku, tomaatti, salaatinlehti, kylmäsavulohi, maksamakkara, paprika ja suolakurkku.