Paljon ennen ilmastonmuutosta meillä on huomattavasti suurempia ongelmia kuten se että ihmiset on jo rahastettu rutiköyhiksi eikö niin eikä lapsilla ole tulevaisuutta valtavassa köyhyydessä?
Niin lohdutus on se että ennen kuin mitään ilmastonmuutosta tapahtuu ihmiset on paljon sitä ennen rahastettu rutiköyhiksi ja totalitarismi levitetty kaikkiin maihin ja pieni rikkaiden ryhmä hallitsee kaikkea... sehän on nyt agenda kaikkialla... sitten ei tarvitse enää murehtia...
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Niillä samoilla lapsilla on varmaan hyvä tulevaisuus maailmassa, jossa ihmiset liikalämmenneiltä alueilta tunkeutuvat pohjoiseen, joko niin, että heidän sallitaan tulla tai he tulevat väkivalloin ottamaan elintilaa leudommilta vyöhykkeiltä. No, ainakin valinta siirretään lapsille ja lastenlapsille, eikä kanssaihmisteni tarvitse tehdä mitään. Olen jo luopunut autostani ja kuljen jalan tai pyörällä, joten on minulla vähän varaa sanoa.
Korjaus
Niillä samoilla lapsilla on varmaan hyvä tulevaisuus maailmassa, jossa ihmiset liikalämmenneiltä alueilta tunkeutuvat pohjoiseen, joko niin, että heidän sallitaan tulla tai he tulevat väkivalloin ottamaan elintilaa leudommilta vyöhykkeiltä. No, ainakin valita siirretään lapsille ja lastenlapsille, eikä kanssaihmisteni tarvitse tehdä mitään. Olen jo luopunut autostani ja kuljen jalan tai pyörällä, joten on minulla vähän varaa sanoa.