Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feikki tinder profiili

Vierailija
07.11.2022 |

En tiedä tuosta tinderistä yhtään mitään ja pitäisi saada selville käyttääkö eräs ihminen sitä vai ei. En kuitenkaan halua, että minua voi tunnistaa mitenkään enkä halua laittaa asiaa selvittämään ketään kaveriakaan sillä voisi vaikuttaa aika vainoharhaiselta ja mikä sotku tulisi jos olen väärässä.

Kyseessä ei ole oma puolisoni sellaista ei edes ole, mutta epäilen että minulle rakkaalle ihmiselle valehdellaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Down

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas shitte hetki

Vierailija
4/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet sinne profiilin nimellä nainen/mies ja ikä suunnilleen se mitä tämän oletat etsivän. Kuvasi voi olla vaikka nallepuh.

Tosin tuskin se pettäjäkään siellä omalla naamallaan pettää ja on sinun löydettävissä, vaan se on se "isomuna 34" ja kuvassa joku musta ruusu. Aika moni varattu on siellä väärällä nimellä ja kuvat pelkkiä ruusuja ja auringonlaskuja.

Vierailija
5/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne voi kirjautua ilman että kukaan saa tietää? Jos kirjautuu puhelinnumerolla saavatko he joilla numeroni on jonkun ilmoituksen?

Vierailija
6/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fake phone number

https://receive-smss.com/

Vierailija
7/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla voit räplätä ittestäs kuvan

tekoälyllä

https://deepai.org/machine-learning-model/text2img

Vierailija
8/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinne voi kirjautua ilman että kukaan saa tietää? Jos kirjautuu puhelinnumerolla saavatko he joilla numeroni on jonkun ilmoituksen?

Mieti nyt hetki. Oletko itse koskaan saanut ilmoitusta, että joku puhelinluettelosi yhteyshenkilöistä käyttää Tinderiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi