Feikki tinder profiili
En tiedä tuosta tinderistä yhtään mitään ja pitäisi saada selville käyttääkö eräs ihminen sitä vai ei. En kuitenkaan halua, että minua voi tunnistaa mitenkään enkä halua laittaa asiaa selvittämään ketään kaveriakaan sillä voisi vaikuttaa aika vainoharhaiselta ja mikä sotku tulisi jos olen väärässä.
Kyseessä ei ole oma puolisoni sellaista ei edes ole, mutta epäilen että minulle rakkaalle ihmiselle valehdellaan
Kommentit (8)
No teet sinne profiilin nimellä nainen/mies ja ikä suunnilleen se mitä tämän oletat etsivän. Kuvasi voi olla vaikka nallepuh.
Tosin tuskin se pettäjäkään siellä omalla naamallaan pettää ja on sinun löydettävissä, vaan se on se "isomuna 34" ja kuvassa joku musta ruusu. Aika moni varattu on siellä väärällä nimellä ja kuvat pelkkiä ruusuja ja auringonlaskuja.
Miten sinne voi kirjautua ilman että kukaan saa tietää? Jos kirjautuu puhelinnumerolla saavatko he joilla numeroni on jonkun ilmoituksen?
fake phone number
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne voi kirjautua ilman että kukaan saa tietää? Jos kirjautuu puhelinnumerolla saavatko he joilla numeroni on jonkun ilmoituksen?
Mieti nyt hetki. Oletko itse koskaan saanut ilmoitusta, että joku puhelinluettelosi yhteyshenkilöistä käyttää Tinderiä?
Up