Miehet, älkää antako naisille huomiota!
Keskittykää unelmienne toteuttamiseen, älkääkä jahdatko naisia!
Kommentit (34)
Olen jahdannut unelmiani koko elämäni, mutta kyllä siinä on kerennyt naisiakin tulemaan mukaan elämään. Ei ole tarvinnut jahdata, kyllä ne ihan siinä muun elämän lomassa ovat vastaan tulleet.
En nostakaan naista jalustalle. Mulla on ihan omat jutut vaikka naisten muotoja palvonkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jahdannut unelmiani koko elämäni, mutta kyllä siinä on kerennyt naisiakin tulemaan mukaan elämään. Ei ole tarvinnut jahdata, kyllä ne ihan siinä muun elämän lomassa ovat vastaan tulleet.
Näinhän normaalit ihmiset yleensäkin pariutuu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset löysi kommenttini. :D Ja heti alkoi alapeukutus! xD
Naiset on säälittäviä huomioh*oria
Miesten on oltava nopeita kuin ajokoira, sitkeitä kuin nahka ja kovia kuin Outokummun teräs.
Samoin viinalla läträäminen kannattaa lopettaa tai edes laittaa minimiin. Krapulapäiviin menee koko viikonloppu.
Kannatetaan. Ja alkoholin kulutus kannattaa minimoida myös. Taas tuli vappuna ahdistelua humalaisilta miehiltä. Olisipa kiva, jos lopettaisitte tuollaisen.
Sinkkuäidit kannattaa kiertää kaukaa jos nyt parisuhdetta kaipaa.
Unelmani on muuttaa Pattayalle ja nussia joka ilta eri naista.
Vierailija kirjoitti:
Unelmani on muuttaa Pattayalle ja nussia joka ilta eri naista.
Suomalainen turaaninainen on ala-arvoisempi kuin venakkonainen.
Niin eihän naiset tarvi huomiota. Nehän meikkaa ja pukeutuu vaan itseään varten. Ravintelissakin ne käy vatkaamassa persettään lavalla vaan itseään varten. Joten ihan turhaan me äijät annetaan huomiota naisille.