Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
1781/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43042 kirjoitti:

Tää ohjelma on tehty tietyn formaatin mukaan, tiedän, paljon draamaa ja yllätyksiä. Mutta jos oikeesti haluttais mätsätä pareja, vois olla parempi tehdä Ensitreffit toisella silmäyksellä. Eli näytettäis valitulle henkilölle vaikka 20 parhainta mätsiä videolta ja hän vois poistaa niistä 1-5 mahdotonta tapausta. Näin vältettäis esim. Emman ja Japen tai Veran ja Matin tapaukset ja päästäis jollain tavalla alkuun suhteessa. Tosiasia on et vaik excelit huutais hoosiannaa, niin jos se mystinen x-tekijä puuttuu niin kaikki muukin kaatuu.

Tuotantoyhtiö ei kerro, kuinka suuresta joukosta osallistujat valitaan mutta luulisin että yllättävän pienestä. Varsinkin tässä 2.0-versiossa, johon on osunut mukaan paljon realityohjelmakonkareita.

Vierailija
1782/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera on hirveän *nankipeä tyyppi eikä tyhmyyttään älyä edes telkkarissa olla näyttämättä sitä. Yksinkertaisuuden huippu koko vouhkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti oli niin söpö kääriessään sitä ruokaansa rullalle ja syödessään nautinnolla, vähän jo työlästyneen tuntuisesti vilkuili, kun toinen vaan jankkasi niitä pöydällä / vaatteet seinään juttujaan....

Voisiko joku valottaa missä jaksossa tämä tapahtui?

Ilmeisesti jaksot näytetään televisiossa aiemmin kuin Katsomossa. Ko. jakson näkee Katsomosta vasta tänään.

Vierailija
1784/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma , kun päättyy tuskin kenestäkään tulee paria. Olisi kiva kuulla asiantuntijoilta miten ihmiset on valittu tuonne. Eniten ihmetyttää Vera. Pelkkää negatiivistä koko ihminen. Haku prosessissa olisi naisen pitänyt varmaan mainita sekin ,että seksistä pitää jutella vaikka kemiaa ei ole. Tsemppiä Matti. 

Vierailija
1785/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Veralla ei vain ole tilannetajua. Hän luulee että keskustelu (seksistä) jatkuu, kun hän vain jatkaa sitä mutta ei ymmärrä selvää viestiä Matilta että keskustelua (seksistä) ei tule nyt olemaan. Kommenttien perusteella luulin että hän puhuu erittäin ilkeästi mutta varsin rauhallisestihan tuo tilanne menee.

Vierailija
1786/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Veralla ei vain ole tilannetajua. Hän luulee että keskustelu (seksistä) jatkuu, kun hän vain jatkaa sitä mutta ei ymmärrä selvää viestiä Matilta että keskustelua (seksistä) ei tule nyt olemaan. Kommenttien perusteella luulin että hän puhuu erittäin ilkeästi mutta varsin rauhallisestihan tuo tilanne menee.

Matti haluaa syödä tortillaa kaikessa rauhassa ja Vera ei siihen suostu vaan jankkaa seksistä lisää ja lisää.

Vierailija
1787/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti haluaa syödä tortillaa kaikessa rauhassa ja Vera ei siihen suostu vaan jankkaa seksistä lisää ja lisää.

Niin jankkaa mutta tilanne ja Matti on rauhallinen.

Vierailija
1788/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jankkaa mutta tilanne ja Matti on rauhallinen.

Jos osaa yhtään lukea ihmisen ilmeitä, niin näkee, että Matti joutuu hillitsemään itseään paljon. 

Hän oli siinä korostetun rauhallinen ja hillitty. Matista tulee hyvä opettaja noilla lehmänhermoilla. Nyt hän sai lisätreeniä, kuinka pysytään rauhallisena henkisesti yläasteikäisen kanssa tiukassa paikassa.

Vierailija
1789/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipeissä oli Matin ja Veeran häävalssi kohtaus, jossa Matti astuu Veeran hameen helmalle. Lopussa Veeran nauraa ja hokee jotain, että Matilla on hame tai Matti tarvitse hameen. Vaikea saada selvää, kun ei artikuloi kunnolla. Mutta erikoista käytöstä siinäkin.

Kyllä saa perhe olla ylpeä tyttärestään. 

Vierailija
1790/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rene ja Tilda on molemmat vähän lapsellisia vielä. 

Mutta ei se Rene nyt noin paha ollut. Joo, tyhmää läppää eikä ollut viisasta lähteä noin. Ehkä se oli joku paniikkireaktio.

Olivat olleet koko päivän ulkona ja vesillä. Jospa Renelle iski väsy ja nälkäkiukku? 

Toivotaan, että Rene tuosta vielä keräilee itsensä ja antaa Tildalle edes loppukeskustelun, ettei jää tuohon.

Vierailija
1791/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häävalssikohtaus pisti omaankin silmään silloin tokassa jaksossa. Ajattelin Veran olevan aikamoisessa hiprakassa, kun Matin hymyillen tokaistu hameläppä niin hirveästi hihitytti. Mutta sittemmin on tullut selväksi, että heidän huumorinsa ei todella kohtaa. Toisella se on kuivempaa ja tekisi mieli sanoa, että silminnähden älykkäämpää kuin toisella.

V. sä astut koko ajan mun hameiden päälle hahhahha

M. vaihetaan jossain vaihees osia et mä laitan sen hameen ni saat nähä kui vaikee tää on

V. hahhahhah sää puet hameen päälle

M. mun liike on erittäin minimaalista nimittäin

V. hahhahha sulle hame päälle

V. hahhahhaa pääset tähän hameen sovitteluun sitte

Vierailija
1792/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä tiiän, että osallistujille on näytettykin kuvia ja ovat saaneet laittaa "jatkoon" ja "ei jatkoon" pinoon. Kaikenlisäks häis olin vieraana ja ihan annettiin koko ajan aiheita mistä ppuhua. On tehty niin naurettavia leikkauksia tähän ja pakotettu puhumaan tietyst aiheest ja haettu pelkkää draama matskuu. Osallistujilla tietty vaitiolot etteivät saa avata mtn. Mut o kaikkee himmeetä tapahtunu kulisseissa eikä kaikki oo nii mustavalkosta mitä Jaksoista saa kuvan

Vierailija
1793/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi niin , että saisi valita muutaman mitkä ei jatkoon ja jatkoon. Miten kävisi Veran kohdalla. Tuskin kaikki miehet katsoisi pelkää ulkonäköä. Myös se käytös ja millainen luonne. Jos minulle mies rupeisi urputtaa mitä ruokaa kaupasta tai jos en olisi kiinnostunut puhumaan seksistä ruokapöydässä niin voisi mennä ovesta saman tien ulos. Matti on kyllä upea tyyppi. Hyvin on jaksanut hapannaamaa.

Vierailija
1794/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se häävalssikohtaus pisti omaankin silmään silloin tokassa jaksossa. Ajattelin Veran olevan aikamoisessa hiprakassa, kun Matin hymyillen tokaistu hameläppä niin hirveästi hihitytti. Mutta sittemmin on tullut selväksi, että heidän huumorinsa ei todella kohtaa. Toisella se on kuivempaa ja tekisi mieli sanoa, että silminnähden älykkäämpää kuin toisella.

M. vaihetaan jossain vaihees osia et mä laitan sen hameen ni saat nähä kui vaikee tää on

Kiitos litteroinnista.

Kehonkieli kertoo tossa paljon. Ja juu, hiprakassa oli morsio.

Vierailija
1795/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä tiiän, että osallistujille on näytettykin kuvia ja ovat saaneet laittaa "jatkoon" ja "ei jatkoon" pinoon. Kaikenlisäks häis olin vieraana ja ihan annettiin koko ajan aiheita mistä ppuhua. On tehty niin naurettavia leikkauksia tähän ja pakotettu puhumaan tietyst aiheest ja haettu pelkkää draama matskuu. Osallistujilla tietty vaitiolot etteivät saa avata mtn. Mut o kaikkee himmeetä tapahtunu kulisseissa eikä kaikki oo nii mustavalkosta mitä Jaksoista saa kuvan

Kerro lisää.

Minkä pariskunnan häissä? 

Vierailija
1796/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos litteroinnista.

Kehonkieli kertoo tossa paljon. Ja juu, hiprakassa oli morsio.

Ymmärrän hyvin, että Matin vanhemmat eivät lämmenneet morsiolle

Vierailija
1797/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ihan ohjelmassakin näkyy, että puheenaiheita on annettu. Esim. siinä, kun Tiia ja Vera kumpikin muuton yhteydessä mainitsivat nimenomaan vessan kannen ja johonkin jätetyt sukat. Tosin mielipiteet annetuista aiheista olivat hieman erilaiset.

T: Ei mua haittaa mitkää vessan kannet tai joku sukka jossain.

V: Sit niinku mitä miettii vessanpytyn kantta niin kyllähän se nyt laitetaan kii et sieltä ei lennä kaikki bakteerit ilmoille.

V: Mä oletan että sun ikänen mies ei jätä niitä sukkia lattialle et siitä ei tarvi ees keskustella varmaan.

Vierailija
1798/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rene ja Tilda on molemmat vähän lapsellisia vielä. 

Mutta ei se Rene nyt noin paha ollut. Joo, tyhmää läppää eikä ollut viisasta lähteä noin. Ehkä se oli joku paniikkireaktio.

Olivat olleet koko päivän ulkona ja vesillä. Jospa Renelle iski väsy ja nälkäkiukku? 

Toivotaan, että Rene tuosta vielä keräilee itsensä ja antaa Tildalle edes loppukeskustelun, ettei jää tuohon.

Tilda itse kertoi, että nimenomaan hän kiukutteli siinä tilanteessa, jossa Rene lähti. Onhan nähty aiemminkin, että Tilda on riidanaloittaja ja Rene välttelijä. Niinkuin täällä aiemmin todettiin, sellainen pari ei sovi lainkaan yhteen. Mutta aika yleistä avioliitoissa, ei tarvitse olla lapsellisuutta.

Vierailija
1799/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti opiskelee hyvään ammattiin. On selkeästi hyvästä perheestä. Hänellä on hyvät käytöstavat ja hän on selvästi tasapainoinen ja fiksu.

Miksi ihmeessä hän osallistui ohjelmaan? Luulisi hänellä olevan ottajia jonoksi asti.

Vierailija
1800/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Vera olla narsistinen ? Onko yhtä ilkeä myös sitten parisuhteessa. Kaikesta varmaan vääntää jotain ilkeää.