Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Rakkauskorjaamot on ihana lisä formaattiin. Näitä lisää, kiitos!
Asiantuntijoilla oikeasti annettavaa ja mielenkiintoisia kommentteja perusteluineen. Ei vain Kanalan latteuksia ja itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Rene antaa itsestään todella itsekkään vaikutelman. Jees-päivinä muut miettivät mikä olisi mukava lajikokeilu ja tekeminen parille. Renen tavoitteena oli päästä itse tekemään jotain kivaa ja pakottaa Tilda mukaan. Ei näin, Rene, ei näin parisuhteessa. Toinen tulee aina ottaa huomioon, aina.
Onhan se nyt kiva raottaa omaa elämää ja omia kiinnostuksenkohteita kumppanille. Rene tykkää moottoriurheilusta ja vauhdista, joten on hieno ele antaa Tildankin kokeilla hänen intohimojaan. Tildahan tykkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tiia on kiva ja huumorintajuinen sillä tavoin että sen hoksaa kun on samalla aaltopituudella. Mielestäni tyypillinen mahtava introvertti, joka paranee sitä mukaa kun oppii tuntemaan. Kauniskin hän on, joten hyvät lähtökohdat.
Miinusta siitä että omaan silmääni hänen tyylinsä on jämähtänyt johonkin kasarille/ysärille. Kiinnitän tähän huomiota kun olen saman ikäinen ja jokunen ikätoverini on samalla tavalla vähän jämähtänyt. Eli kun ottaisi hiuksista huonokuntoisia ohuiksi liruiksi menneitä latvoja 15 cm pois, sellaiseksi pitkäksi suoraan leikatuksi polkaksi, niin siihen tulisi skarppiutta, paksuutta ja tyyli päivittyisi tähän päivään. Vaatteet ovat myös hiukan samaa osastoa, eli kaipaisi vähän terästystä.
Miksi ihmeessä Tiian pitäisi muuttaa tyyliään modernimmaksi, jos on itse tyytyväinen nykyiseen? Toivottavasti ei sitä tee ainakaan katsojien tai kommentoijien takia.
.
No jos haluaa sen parisuhteen niin kannattaisi hieman freesata tyyliään.
Uskon, että pidemmän päälle parisuhde toimii parhaiten, jos uskaltaa olla oma itsensä. Toki voi käydä kampaajalla ja vaatekaupassa, mutta itsestä sen pitäisi lähteä, ettei olisi teennäistä.
Ei tietenkään mikä tahansa lyhyt tukka, mutta tämä tv:ssä näkyvä nyt on kynitty, luonnottoman värinen kp-pehko. Poikatukka voi olla tyylikäs ja naisellinen ja pitkä tukka onneton liru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilla alkoivat opettaja-opinnot jo syksyllä. Eiköhän hän ole löytänyt sitä kautta jonkun kivan kanssa-auskultoijan. Ehdottomasti akateemiselle oman tasoinen akateeminen kumppani, ei mitään raahelaista ammattikoululaista.
Ihmettelen, että asiantuntijat ovat laittaneet Veeran ja Matin pariksi niin erilaisessa elämänvaiheessa ovat. Molemmat ovat symppiksiä mutta eivät sovi toisilleen. Veera neljä vuotta vanhempi ,eronnut yksinhuoltaja ja Matti fiksu opiskelijapoika, jolle kyllä löytyy samantasoisia tyttöjä.
Tämä on varmasti tehty tarkoituksella, jotta saadaan draamaa ja sitä kautta viihteellistä katsottavaa. Mikään ei puolla sitä, että olisivat oikeasti match.
Vierailija kirjoitti:
Miks Tilda pitää koko ajan vasenta kättään suun ja naaman edessä? Tosi ärsyttävä maneeri.
Mä kiinnitin myös huomiota tähän jatkuvaan nenän hiplailuun. Ei varmaan vain itse tiedosta tekevänsä jatkuvasti noin. Tai ehkä nenää vaan kutittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Matti on liian tasokas Veeralle.
Petri on liian tasokas Tiialle.
Jarkko on liian tasokas Emmalle.
Janne on liian tasokas Einolle.
Tilda ja Rene ovat keskenään samalla tasolla, mutta Tildan kiukuttelu ja vaatimukset tuhoavat suhteen.
Petri liian tasokas Tiialle??? Taitaa olla juuri toisin päin. Jonkun pitäisi kertoa se Petrille tai Petrin pitäisi katsoa peiliin.
Petri: "Onko sulla tunteita heränny?"
Tiia: "Mä. En. Osaa. Puhua. Tollasista. Asioista."
Niin, Petri haki avointa kumppania, jonka kanssa voi lähteä suunnittelemaan perhettä. Tiia oli NIIN floppi valinta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Petri: "Onko sulla tunteita heränny?"
Tiia: "Mä. En. Osaa. Puhua. Tollasista. Asioista."
Niin, Petri haki avointa kumppania, jonka kanssa voi lähteä suunnittelemaan perhettä. Tiia oli NIIN floppi valinta hänelle.
Jep, ja jo häämatkalla Petri sanoi kameralle, että "jollet sä puhu tunteistas, niin silloin asiat ei yleensä rullaa kovin hyvin." Tajus jo silloin, ettei Tiia ole hänelle se "the one".
Vierailija kirjoitti:
Tiia osoitti täydellisen epäempaattisuutensa kommentillaan "oisit ajatellut tuon asian etukäteen", kun Petri rohkeni avautua syvimmistä tunteistaan ihmisten edessä kertomalla, ettei hän ehkä ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Tämä Tiian reaktio osoittaa sen, miten kylmä ja itsekäs ihminen hän on. Ehkä Petri olisi voinut jopa vähitellen kiintyä Tiiankin, jos hän olisi ymmärtänyt Petriä ja antaa hänelle aikaa. Eivät kaikki toivu pitkästä parisuhteesta vuodessa, eikä siitä pidä tuomita, jos lähtee rohkeasti yrittämään ja yrittäessään huomaa, ettei homma toimikaan. Tsemppiä Petrille! Kohtaat vielä ihanan ja empaattisen naisen. Varmasti olisit ollut jo nyt valmis, jos morsian olisi ollut sellainen ihminen.
Noh Petri ei varsinaisesti ole mikään "saalis", joten saattaapi joutua kovasti etsimään. Pitäisi myös asettaa ne omat vaatimukset sille tasolle, mihin yltää. Nythän tällä miehellä on itsestään aivan liian suuret luulot.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauskorjaamot on ihana lisä formaattiin. Näitä lisää, kiitos!
Asiantuntijoilla oikeasti annettavaa ja mielenkiintoisia kommentteja perusteluineen. Ei vain Kanalan latteuksia ja itsestäänselvyyksiä.
Rakkauskorjaamo on ihan ok, mutta molemmissa asiantuntijoissa on todella ärsyttäviä piirteitä ja siksi vaikea kuunnella heitä...
Nainen puhuu ällöttävillä epämääräisillä lesovokaaleilla ja mies vaikuttaa ihankun yrittäisi liian suurissa saappaissa kuulostaa kokeneemmalta kun mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja jo häämatkalla Petri sanoi kameralle, että "jollet sä puhu tunteistas, niin silloin asiat ei yleensä rullaa kovin hyvin." Tajus jo silloin, ettei Tiia ole hänelle se "the one".
Yhden vuorokauden tuntemisen jälkeen tuo onkin hyvin kiusallinen keskustelunaihe, varsinkin kameran edessä. Helppoahan se on kysyä.
Hauska juttu onkin, että Petri puhui kovasti etukäteen tunteista puhumisen tärkeydestä ja Tiia taas sanoi ettei ole siinä hyvä. Kumminkin todellisuudessa se sitten meni niin, että Tiia yritti kovasti puhua, mutta Petri kieltäytyi puhumasta kokonaan. Ei ihmiset aina ole sellaisia kun luulevat olevansa. Petrikin tuli siihen tulokseen ettei hän olekaan hyvä puhumaan, vaan petrattavaa löytyy vaikka toisin luuli. Ohjelmassa tapahtuu siis tällaistakin henkistä kasvua, ja se on hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko Vera tuossa uusimman jakson lopussa, että miehen pitää olla sellainen, että jos sitä panettaa niin se heittää tuohon pöydälle ja panee? Eli raiskaa? Olen sanaton.
Ei sanonut, vaan jos Veraa haluttaa, niin alfauros hoitaa homman välittömästi vaikka siinä pöydällä. Miehen haluilla tuskin on väliä tässäkään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden vuorokauden tuntemisen jälkeen tuo onkin hyvin kiusallinen keskustelunaihe, varsinkin kameran edessä. Helppoahan se on kysyä.
Hauska juttu onkin, että Petri puhui kovasti etukäteen tunteista puhumisen tärkeydestä ja Tiia taas sanoi ettei ole siinä hyvä. Kumminkin todellisuudessa se sitten meni niin, että Tiia yritti kovasti puhua, mutta Petri kieltäytyi puhumasta kokonaan. Ei ihmiset aina ole sellaisia kun luulevat olevansa. Petrikin tuli siihen tulokseen ettei hän olekaan hyvä puhumaan, vaan petrattavaa löytyy vaikka toisin luuli. Ohjelmassa tapahtuu siis tällaistakin henkistä kasvua, ja se on hienoa!
Väärä tulkinta. Petri puhui alussa tosi paljon ja vei asioita eteenpäin, mut Tiia pudotteli koko ajan näitä "mä en osaa puhua tunteista" ja "mä oon laiska" ja "musta ei kodin hengetärtä saa" ja "jos mies asettuu kynnysmatoks niin mä pyyhin siihen hirveen helposti jalkani ja menetän kunnioitukseni" ja "mä en muuta kotoani mihinkään" jne jne.
Sellainen kovuus ja epämiellyttävyys ja joustamattomuus paistoi jatkuvasti Tiian puheista. Ei ihme, että Petri menetti kiinnostuksensa ja uskonsa romanttiseen yhteyteen ja sulkeutui henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon, että Vera näkee tämän keskustelun ja pohtii omaa käytöstään. Ja toivon myös, että Matti ei lannistunut Veran käytöksestä häntä kohtaan. Matti on sympaattinen mies, jollaiselle varmasti löytyy ottajia. Näkisin hänet jonkun toisen akateemisen kanssa.
En oikeastaan usko Veran pohtivan käytöstään. Eiköhän sille ole hänestä ihan hyvät perusteet ja tyhmät eivät vain ymmärrä. Lisäksi hän varmaan syyttää ohjelman epäedullista leikkausta. Ja tietysti Mattia. Ja asiantuntijoita. Ja sitä, joka hänet koko ohjelmaan huijasi. Ja ketä nyt kaikkia tuleekaan mieleen.
Jo on aikoihin eletty jos mies menettää kiinnostuksen parisuhteeseen kun nainen ei puhu tunteista ekana viikonloppuna.
Miksi edes mennä realityohjelmaan jos tietää että helposti ahdistaa? Epäreilua sille joka pariksi on valittu. Ja mitä ihmettä kun astiakaapin järjestys on moneen kertaan selittty. Vessanpöntön käyttö Ihan turhaa kun Rene jo lähti, niin saa Tilda pitää kaappinsa järjestyksessä ihan itse. Veera on kyllä syystä sinkku ja tämän ohjelman jälkeen saa olla aika rohkea mies joka häneen tarttuu. Ellei sitten pöydän päällä panot kiinnosta niin että kay kerran kokeilemassa. Pienen lapsen äiti voisi vähän miettiä mitä sanoo telkkarissa. Johan tuosta voi seurata koulukiusaamista lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes mennä realityohjelmaan jos tietää että helposti ahdistaa? Epäreilua sille joka pariksi on valittu. Ja mitä ihmettä kun astiakaapin järjestys on moneen kertaan selittty. Vessanpöntön käyttö Ihan turhaa kun Rene jo lähti, niin saa Tilda pitää kaappinsa järjestyksessä ihan itse. Veera on kyllä syystä sinkku ja tämän ohjelman jälkeen saa olla aika rohkea mies joka häneen tarttuu. Ellei sitten pöydän päällä panot kiinnosta niin että kay kerran kokeilemassa. Pienen lapsen äiti voisi vähän miettiä mitä sanoo telkkarissa. Johan tuosta voi seurata koulukiusaamista lapselle.
Tilda vielä toista kertaa realityohjelmassa. Itkihän se siellä paratiisihotellissakin, että muut kiusaavat häntä.
Rene antaa itsestään todella itsekkään vaikutelman. Jees-päivinä muut miettivät mikä olisi mukava lajikokeilu ja tekeminen parille. Renen tavoitteena oli päästä itse tekemään jotain kivaa ja pakottaa Tilda mukaan. Ei näin, Rene, ei näin parisuhteessa. Toinen tulee aina ottaa huomioon, aina.