Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
661/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia osoitti täydellisen epäempaattisuutensa kommentillaan "oisit ajatellut tuon asian etukäteen", kun Petri rohkeni avautua syvimmistä tunteistaan ihmisten edessä kertomalla, ettei hän ehkä ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Tämä Tiian reaktio osoittaa sen, miten kylmä ja itsekäs ihminen hän on. Ehkä Petri olisi voinut jopa vähitellen kiintyä Tiiankin, jos hän olisi ymmärtänyt Petriä ja antaa hänelle aikaa. Eivät kaikki toivu pitkästä parisuhteesta vuodessa, eikä siitä pidä tuomita, jos lähtee rohkeasti yrittämään ja yrittäessään huomaa, ettei homma toimikaan. Tsemppiä Petrille! Kohtaat vielä ihanan ja empaattisen naisen. Varmasti olisit ollut jo nyt valmis, jos morsian olisi ollut sellainen ihminen.

Ymmärrettävä kommentti, joka osoitti lähinnä harmitusta ja pettymystä. Tilannetta oli edeltänyt päivien mykkäkoulu ja täysi torjunta ilman selityksiä.

Vierailija
662/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Petri olisi voinut jopa vähitellen kiintyä Tiiankin, jos hän olisi ymmärtänyt Petriä ja antaa hänelle aikaa.

Miten Tiia on ollut antamatta aikaa? Eikös ongelma ole ollut päinvastoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain on nyt jotain hampaankolossa Tiaa kohtaan varmaan ihan yksityiselämässä, koska ohjelmassa ei ole oikeasti nähty mitään mikä tuon raivon voisi aiheuttaa. Onko tämä turkulainen kiinteistövälittäjäkokelas/myyntineuvottelija siis jotenkin selkeästi silminnähden ylempää sosiaaliluokkaa kun omaa yritystä pyörittävä Tia? Tia sanoi ettei halua kynnysmattoa, ja oli viimejaksossa tosi tyytyväinen että sitä toivetta kuunneltiin ja valittiin Petri jolla on oma tahto ja hyvä itsetunto, joten missä ongelma? Ei kukaan ole pyyhkinyt jalkojaan kehenkään. Ei heidän välillään ole ollut mitään komentelua, päällepäsmäröintiä tai vastaavaa ongelmaa tai pientä viitettäkään siitä. Ja ihmisen arvottaminen ammatin mukaan, sitä en viitsi edes kommentoida.  Ammattikorkeakoulu ei ole arvostettu eikä se ole akateeminen koulutus, mutten silti sanoisi "kouluttamattomaksi". Miksi ei ole sitten ongelma että toinen kiinteistövälittäjä on paritettu baarimikolle? 

Niinpä, ei kiinteistönvälittäjäkään ole akateeminen ammatti. Ainoat, joilla on iso koulutusero, ovat Matti ja Vera, ja heidänkin ongelmansa taitavat olla ihan muualla.

Vierailija
664/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli Tiialla ihan asiallinen kommentti. Miksi Petri on hakeutunut tähän ohjelmaan, jos hän kerta ei sittenkään ole valmis uuteen parisuhteeseen? Sitä paitsi, Petri on 42-vuotias ja toivoo saavansa omia lapsia, joten sikälikin pitäisi jo pitää kiirettä, jos haluaa toiveensa toteuttaa, että siis löytää lisääntymisikäisen naisen.[/quote]

Eiköhän hän olisi saattanut olla valmis, jos kumppani olisi ollut mieluinen. 

Vierailija
665/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyl mä ihan ylpeenä esittelen Petrin. Kattokaa mitä MÄ sain", sanoi Tiia kun tultiin yhteiselle illalliselle. Niin, sait vai? LOL.

Vierailija
666/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Petri olisi voinut jopa vähitellen kiintyä Tiiankin, jos hän olisi ymmärtänyt Petriä ja antaa hänelle aikaa.

Miten Tiia on ollut antamatta aikaa? Eikös ongelma ole ollut päinvastoin?

-Tiia kertoi lähennelleensä Petriä useamman kerran. Tässä vaiheessa parit olivat tunteneet vasta hyvin lyhyen aikaa. Ennenaikainen, yksipuolinen lähentely blokkaa helposti tunteet kokonaan, jos ne eivät ole vielä ehtineet kehittyä kiintymyksen ja läheisyyden tasolle.

Vierailija
667/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ala-arvoista luokitella ketään ihmistä kynnysmatoksi. Kertoo paljon ihmisestä, joka näkee toiset ihmiset sellaisina, joihin voi pyyhkiä jalat.

Vierailija
668/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ala-arvoista luokitella ketään ihmistä kynnysmatoksi. Kertoo paljon ihmisestä, joka näkee toiset ihmiset sellaisina, joihin voi pyyhkiä jalat.

Eihän hän nähnyt ketään sellaisena, eikä ole pyyhkinyt jalkoja kehenkään, vaan kertoi sillä tavoin vain millaista puolisoa toivoo? Ja se lähentelyhän oli kevyttä huumoria? "Olen yrittänyt vähän lähennellä" ja nauru päälle. Miten siitä voi vetää johtopäätöksen että se on käynyt ihan kimppuun? :D

Vierailija
669/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että toivoo ettei tuleva puoliso ole sellainen joka asettautuu ITSE kynnysmatoksi.  

Vierailija
670/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä palstan kiukkuperse se Petrin eksä jonka kanssa oli käsittelemättömiä asioita?

Vierailija
671/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän syyttänyt Petriä kynnysmatoksi, mutta nimitti suurta osaa miehistä kynnysmatoiksi.

Mitä jos mies olis sanonut alussa nuo samat sanat kuin Tiia? Eli "jos toinen asettuu kynnysmatoks niin siinä käy hirveen helposti niin et mä pyyhin siihen mun jalat"

Alemman sosiaaliluokan puheenpartta, tosi epäkunnoittavaa keneltä tahansa.

Vähän kunnioitusta, jookos? 

Vierailija
672/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus vois kyl selittää ton haukkutulvan.

Vierailija
673/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi että toivoo ettei tuleva puoliso ole sellainen joka asettautuu ITSE kynnysmatoksi.  

Miksi kukaan nimittäisi ketään ihmistä kynnysmatoksi? Noh, moukat.

Vierailija
674/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole nimittänytkään

Vierailija
675/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän nähnyt ketään sellaisena, eikä ole pyyhkinyt jalkoja kehenkään, vaan kertoi sillä tavoin vain millaista puolisoa toivoo? Ja se lähentelyhän oli kevyttä huumoria? "Olen yrittänyt vähän lähennellä" ja nauru päälle. Miten siitä voi vetää johtopäätöksen että se on käynyt ihan kimppuun? :D

Mitä jos mies olis sanonut "Olen yrittänyt vähän lähennellä" ja nauru päälle?

Eikö olis seksuaalista häirintää?

Vierailija
676/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omasta lähentelystä vitsailu ole seksuaalista häirintää.

Vierailija
677/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paikalla joko Tiian tai Petrin eksä. Joko Petrin mustasukkainen ex-vaimo tai Tiian katkera eksä :D Oottakaa haen poppareita!!

Vierailija
678/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma rokkaa kirjoitti:

Nyt on paikalla joko Tiian tai Petrin eksä. Joko Petrin mustasukkainen ex-vaimo tai Tiian katkera eksä :D Oottakaa haen poppareita!!

Jos sulla ei ole tuottaa mitään sisältöä palstalle, niin ole hyvä ja poistu.

Vierailija
679/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl tykkään Petristä. Kivan näköinen, hyvät hampaat ja lihakset, hyvä huumori ja supliikki. Äly ja tilannetajukin hyvällä tasolla. Ensin Tiia valittaa, kun mies ei puhu tunteistaan, ja sitten kun hän puhuu, niin se ei kelpaa. Ei tunteita voi pakottaa. Petri heittäytyi ja yritti parhaansa, mutta Tiia ei ollut hänelle se oikea. Ei siitä voi Petriä syyttää.

Vierailija
680/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sanois et Petri heittäytyi ja teki parhaansa kun se lopetti koko homman syytä kertomatta häämatkan jälkeen, mutta hän meni syystä tai toisesta nyt vaan ihan puihin eikä uskaltanut puhua. Minkäs teet. Onneksi sai jonkun syyn kerrottua lopulta, niin tilanne selkeni ja on helpompi jatkaa. Ei tässä mun mielestä nyt ollut mitään "syyllisiä". Petri oudosti pakeni eikä osannut puhua vaikka luuli niin, ja Tiia vastasi aavistuksen napakasti siihen eksästä ylipääsemiseen kun se varmasti harmitti, mutta eiköhän ne oo ihan tasoissa. Kumpikin vaikuttaa hyvältä aikuiselta tyypiltä ja kummatkin käyttäytyneet toista kohtaan kunnioittavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi