Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa käyvä isä

Vierailija
07.11.2022 |

Tabu, mutta hyvä ottaa esiin. Sinä, joka jo nuoruudessasi/lapsuudessasi tiesit isäsi käyvän maksullisissa - miten se vaikutti persoonallisuutesi kehitykseen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ihmeestä isän päiväreissut lasten tietoon tulisivat? Saati että lapsi vielä ymmärtäisi mistä on kyse?

Vierailija
2/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli varmaan parempi ymmärrys erilaisiin ammatteihin. Nykyään arvostan kaikki ammatit/työt saman arvoisiksi. Ainoa kriteeri on että sillä pitää pystyä itsensä ja perheens elättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ihmeestä isän päiväreissut lasten tietoon tulisivat? Saati että lapsi vielä ymmärtäisi mistä on kyse?

No, vaikka siitä että perheessä asiasta on puhuttu. Ja kyllä isommat lapset tajuaa.

Vierailija
4/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin nuorena, että isä kävi työreissuissa (Aasia) maksullisilla. Kotona oli järkyttäviä riitoja asiasta. Joskus kännipäissään jakeli mulle ja broidille matkoilta jääneitä kortsupaketteja (!) Veti aika sanattomaksi. Kyllähän sitä on joutunut sekä itse että terapiassa käymään läpi arvoaan naisena ja ihmisenä. Isän kanssa yhä vaikeat ja etäiset välit; hänellä on hyvin esineellistävä ja sovinistinen naiskäsitys.

Vierailija
5/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuollainen äidin vainoharhainen valehtelu lapsiin jotenkin vaikuttaa.

Vierailija
6/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni jäi kokonaan kokematta. Siirryin pikkurikollisuudesta väkivaltaryöstöihin, jäin kiinni koviin huumeisiin, ja nyt istun vankilassa kolmesta väkivaltaisesta murhasta tuomittuna. Kaikki vain sen takia, että isäni kävi thaihieronnassa. En voi ikinä antaa tuota anteeksi.

Vierailija
7/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain faijalta hyviä vinkkejä huorìen käsittelyyn ja käsityksen hinratasosta. Kiitos.

Vierailija
8/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteni jäi kokonaan kokematta. Siirryin pikkurikollisuudesta väkivaltaryöstöihin, jäin kiinni koviin huumeisiin, ja nyt istun vankilassa kolmesta väkivaltaisesta murhasta tuomittuna. Kaikki vain sen takia, että isäni kävi thaihieronnassa. En voi ikinä antaa tuota anteeksi.

Siellä Porvoon vankilassa on paljon kaltaisia tapauksia.

Vierailija
9/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että normaali isäsuhden jäi kokonaan kehittymättä. Vieläkin kuvottaa.

Vierailija
10/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, vaikka siitä että perheessä asiasta on puhuttu. Ja kyllä isommat lapset tajuaa.

Siinä tapauksessa pitäisin vanhempien seksielämän ruotimista lasten kanssa/kuullen tässä selvästi haitallisimpana asiana.

Vierailija
11/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti jätti isän tämän vuoksi. Mulla on isään etäiset ja jännittyneet välit. Äidin kanssa ollaan aihetta käsitelty, ja hänen mielestään isällä on persoonallisuushäiriö.

Vierailija
12/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli varmaan parempi ymmärrys erilaisiin ammatteihin. Nykyään arvostan kaikki ammatit/työt saman arvoisiksi. Ainoa kriteeri on että sillä pitää pystyä itsensä ja perheens elättämään.

Matalapalkka-aloillahan ei tähän pysty vaan joutuu nostamaan pienen palkkansa lisäksi tukia ja elämään niillä, kannustatko itse näitä suuria massoja siirtymään kotiin istumaan, koska tuo kriteeri ei täyty?

Vierailija
13/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bordelleissa usein odotusaula ja leikkipaikka. Oli ainakin minun lapsuudessa.

Vierailija
14/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos äiti käy ihan ilmaiseksi naapureissa, eikä maksullisissa?

Vierailija
15/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matalapalkka-aloillahan ei tähän pysty vaan joutuu nostamaan pienen palkkansa lisäksi tukia ja elämään niillä, kannustatko itse näitä suuria massoja siirtymään kotiin istumaan, koska tuo kriteeri ei täyty?

En, vaan kannustan tekemään ylitöitä tai useampaa työtä, että rahat riittää elämiseen.

Vierailija
16/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos äiti käy ihan ilmaiseksi naapureissa, eikä maksullisissa?

Meillä oli näin. Vanhempani erosivatkin asian takia. Jäin etäiseksi äidin kanssa, mutta syy ei ollut tämä.

Vierailija
17/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes aikuinen, ennen kuin tajusin, että olin pienenä - alle kouluikäisenä - isän "alibi", koska olin aina hänen mukanaan.

Oli jonkin aikaa tosi paskat fiilikset, kun tajusi, että olin tuollaisen välikappaleena eli tavallaan hyväksikäytetty itsekin.

Vierailija
18/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei isä käynyt maksullisissa, mutta äitillä oli usein miehiä kylässä. Seuraavana päivänä meillä oli yllättäen rahaa taas käytettävissä ja me lapsetkin saatiin jotain herkkuja.

Vierailija
19/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa. Välejä ei enää olisi. Naiset haukkuvat äitejään. Avaisivat silmänsä ja huomaisivat, mistä todellinen mätämuna löytyy.

Vierailija
20/30 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei isä käynyt maksullisissa, mutta äitillä oli usein miehiä kylässä. Seuraavana päivänä meillä oli yllättäen rahaa taas käytettävissä ja me lapsetkin saatiin jotain herkkuja.

Teillä se oli ilmeisesti isällesi ok? Meillä ei ollut ja ero tuli. Sen jälkeen äiti pystyi harrastamaan tätä työtään enemmänkin kun ei ollut mies ja lapset häiritsemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän