Haluaako mieheni toisen miehen?
Olen ollut mieheni kanssa naimisissa yhdeksän vuotta. Tiesin alusta saakka että hän on ollut aiemmin suhteessa miehen kanssa ja he asuvatkin yhdessä. Naissuhteita hänellä oli ollut myös mutta ne ovat olleet jostain syistä lyhyitä tähdenlentoja. Tämä ei kuitenkaan säikäyttänyt minua.
Alussa meni hyvin, oli hellyyttä ja seksiä ja mies osallistui kotitöihin. Muutama vuosi meni näin. Sitten miehen alkoholinkäyttö lähti lapasesta ja hänestä tuli täysin kädetön. Ei enää osallistunut kotitöihin ja hellyys loppui. Miehen entinen ystävä (mies) tuli kuvoihin ja kävi aina välillä meillä. Miehestä tuli yli-innokas tämän kaverinsa perään eikä osannut muusta puhuakaan. Teki myös mulle selväksi että tämä kaveri on ykkössijalla. Huomasin myös että mieheni oli kaveristaan voimakkaasti mustasukkainen. Tajusin jossain vaiheessa et hei, toihan on rakastunut tohon kaverinsa. No aika kului ja tää kaveri muutti muualle ja lopetti yhteydenpidon. Mieheni esitti ettei se muka mitään haitannut.
No nyt on tilanne se, että ollaan miehen kanssa kuin kämppikset, nukutaan samassa sängyssä mutta ei edelleenkään pussailla eikä mitään. Joudun yksin tekemään kaiken. Mieheni ei osallistu mihinkään, ei yhtään mihinkään. Kalja kyllä maistuu. Olen tajunnut, että mieheni kärsii koska joutuu tukahduttamaan tunteensa eikä uskalla sanoa, että haluaa vain homostella elikkä olla miehen kanssa.
Mitä mieltä olette, olenko oikeassa?
Ei, en jätä häntä. Seuraan tätä kuin huonoa saippuaoopperaa ja katson milloin mies kerää rohkea ja sanoo ääneen haluavansa olla toisen miehen kanssa.
Kommentit (7)
Semmottii sitten tänään.
Mitäköhän huomenna keksit
Tämähän provo oli oikeastaan ihan hauska.
Kiitos nauruista 🤣🤣
Riitta Havukainen telkkarissa.
On kyllä hyvä näyttelijä.
Ei voi olla totta että provoksi luullaan. Huomaa et nuoria vastaajia. Nyt yli 40 vuotiaana tajuaa et ellä ei ole niin mustavalkoista. Oma maailman kiltein mieskin on vaan se pettäjä mutta myös homo. Yhdessä oltu lapsesta asti ja kaikki nämä piirteet huomannut vasta kun hän melkein 50v. Mut en ikinä20-40 vuotiana ois voinu uskoa et hän pettäis tai ainakaan vois olla miehen kanssa. Mut kaikki onnistuu. Ei aut kymmenien vuosien yhdessäolokaan et toista tuntis pätkääkään.
Ei ap mut uskon jutun täysin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta että provoksi luullaan. Huomaa et nuoria vastaajia. Nyt yli 40 vuotiaana tajuaa et ellä ei ole niin mustavalkoista. Oma maailman kiltein mieskin on vaan se pettäjä mutta myös homo. Yhdessä oltu lapsesta asti ja kaikki nämä piirteet huomannut vasta kun hän melkein 50v. Mut en ikinä20-40 vuotiana ois voinu uskoa et hän pettäis tai ainakaan vois olla miehen kanssa. Mut kaikki onnistuu. Ei aut kymmenien vuosien yhdessäolokaan et toista tuntis pätkääkään.
Ei ap mut uskon jutun täysin.
Mulle selittänyt aina et olen ainoa kenen kanssa ollut. Totuus: lukuisia pettämisiä eri naisten mutta myös miesten kanssa. En olis ikinä voinu uskoa maailman kilteimmästä ihmisestä. Mut elämä opettaa. Kyl on ajatukset ihan muuta kuin 20-40 vuotiaana, silloin on niin sinisilmäinen. Nyt tiedän et kuka vaan mies lähtee toisen naisen matkaan kun sopiva tilaisuus käy.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän provo oli oikeastaan ihan hauska.
Kiitos nauruista 🤣🤣[/quoteSain kanssa hyvät naurut tästä:)
Hohh hohh hoijaa.
Päivän huonoin provo