Onko teidän mielestä MJM-ohjelman Hanna lipevä ja " ruskea kielinen" ?
Kommentit (13)
tyyliin, " kyllä sä olet niin hyvä ja kokenut, ihan paras opettaja"
Muutenkin mun mielestä on jotenkin ylipursuavan ihannoiva, että tökkii väkisinkin eikä välity minulle aitoutena.
Mitä teille välittyy ko henkilöstä?
kai sitä nyt aluksi voi olla vähän liioitellunkin ystävällinen, mä ainakin olin mun anopille ensitapaamisessa
Mutta rajansa kaikella. Jos mä olisin ollut se anoppiehdokas niin olisin käynyt välillä kakomassa yrjöä ja puistattelemassa. Tai siis, eikös se hävinnytkin välillä jonnekin? Pyyhkikö se suutaan tullessaan?
tee kaks
Olen pari aikaisempaa jaksoa katsottuani myös kummastellut tuota Hannaa, että onko oikeasti tuollainen. Jotenkin hiljaa tyly kilpakumppanilleen, mutta sitten taas muille ja haastatteluissa niin yliampuvan imelä.
Ja se anopin poika, jonka nimeä en muista. Yhtä teennäisiä kaikki.
Koko ajan H hokee et kauhee kilpailu on jne ja on niin lapsellinen.. Kehuu mielinkielin ja ihan liikaa kaikkea..mielistelee
on kyllä kieltämättä oudohko, rasittavakin. Teennäisen olosesti puhuu ihmisille ja kameralle. Liekö sen kummemmin kiinnostunut koko Ristosta, kiva olla varmaan telkkarissa " kilpailemassa" .:P
kiinnostais ruveta vääntämään anoppiehdokkaan kanssa mitään ruisleipää??????? Kyllä näkyis naamasta mitä mieltä olisin... Siis kai sen ruisleivän nyt voi kaupasta hakea?? Mä en ainakaan mitään ruisleipää anopin kanssa viitsis leipoa. Muutenkin vaikuttaa, että se anoppi tullee jatkossakin tuppautumaan niine ohjeineen riston ja morsiamen elämään!
on ihan ihan yhtä oksettava kuin se maajussikin. Yrjö meinaa lentää, avas suunsa sitten kumpi tahansa. Hyvin sopivat toisilleen.
Joo ja siitä ruisleivästä. Sen voi vääntää siinä ohjelmassa ihan ilman imeliä puheita. Mutta muuten tervetuloa vuoteen 2006.
Onhan sitä työtä kaupungissakin jos leipoo ruisleivät itse.... Kaupungissa suurin osa käy työssä 8 h +matkat ja sitten ne kotityöt päälle. Maalla (sukulaisperhe) lukevat työksi ne kotityöt ja pihatyöt....Kaupungissa ne voidaan jopa kokea virkistykseksi tai vapaa-ajaksi. On totta että maalla tietyt työvaiheet maatilasta riippuen ruuhkautuvat mutta harvois se yhtä tasaisen tappotahtista on kuin kaupungissa.
Joko teeskentelee koko ajan tai sitten vaan on oikeasti noin ärsyttävä.
Sen hinkuvinkuääni saa mut kiemurtelemaan vitutuksesta. Outoa.