Voiko pakastepizzan syödä raakana?
Eräs iäkäs sukulainen (muistisairas) syö kaupan pakastepizzaa paistamatta sitä. Mitä siitä voi seurata? Ei millään usko, kun sanotaan, että se pitäisi paistaa.
Kommentit (17)
Ihan kaikkea voi syödä, mutta joskus vain yhden kerran.
Pizza on esivalmistettu eli voi syödä ilman paistamatta.
Niin, mietin vain kuinka vaarallista on syödä sitä paistamatta. Eikö ne ainesosat siinä ole raakoja?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta! Tuo vähän helpotti, kun pelkäsin tämän vanhan ihmisen hengen puolesta.
-Ap
Eiköhän se ole ihan turvallista jos maistuu. Lihatäytteetkin on todennäköisesti jo kypsennetty valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilman paistamatta = paistamalla
Mikäs se syömästä estää jos vain hampaat kestää, vaikka jäisenä. Saattaa tosin tulla raakana poiskin.
Onhan ne esipaistettuja, joten ei niissä mitään pöpöjä ole
Söin hirveään nälkääni valmisruokaa kuumentamatta sitä. Sain luultavasti noro-viruksen. Parin tunnin päästä nousi äkillinen kuume,maha sekaisin ja vapisin. Olo oli sellainen,että lähtee taju. Onneksi meni nopeasti ohi. Tuon kokemuksen jälkeen olen ain kuumentanut ruuat kunnolla.
Roiskeläppä taitetaan ja syödään.
Säästää sähköä ja on nam
Ap vissiin tarttis edunvalvojan...
Vierailija kirjoitti:
Söin hirveään nälkääni valmisruokaa kuumentamatta sitä. Sain luultavasti noro-viruksen. Parin tunnin päästä nousi äkillinen kuume,maha sekaisin ja vapisin. Olo oli sellainen,että lähtee taju. Onneksi meni nopeasti ohi. Tuon kokemuksen jälkeen olen ain kuumentanut ruuat kunnolla.
Itse olen syönyt lämmittämättä kaikkea maksalaatikosta kalakeittoon, roiskeläpistä nyt puhumattakaan, ja aina on olo ollut ookoo.
Eikö voi ostaa muita pizzoja kuin pakaste,ne voi syödä raakana ja maistuukin jollekkin.
Jos ei tuu masupipi, niin mikäs siinä.