Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko toinen nainen?

Vierailija
06.11.2022 |

Minä olen. Molemmat olemme varattuja. Aiomme myös olla, eli emme eroa. Nautimme vain yhteisistä hetkistä, läheisyydestä. Olemme kertoneet toisillemme että rakastamme. Välillä puhumme puolisoistamme. Siitä mikä jää avioliitossa saamatta saamme yhdessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴😴😴😴😴.... just joo.

Vierailija
2/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ihmeessä, niin kauan kuin kestää. Minäkin olen, ollut jo pitkään useammassa erässä. Ei se niin ruusuista ole, ihmiset ovat ihmisiä joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mitä kaikkea muuta voisit tehdä tuolla ajalla. Matkustaa, harrastaa, löytää sopivan kumppanin, sisusta, löytää uutta jne. Mutta huomiopisteesi on kiinnittynyt vain yhteen mieheen joka on varattu, ei eroa koskaan ilmeisesti ja toiseen suhteeseen josta et saa jotain hakemaasi. Miten laajat meret ja avaruus tuolla ulkona on. Tunteen saa siirrettyä mukanaan. Oletko vanki vai vapaa.

Vierailija
4/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet että kun se pettää joka tapauksessa eikä aio erota, niin sinä olisit osa sitä pysyvyyttä.

Kunnes tulee se kolmas , se todellinen, johon hän oikeasti haluaa sitoutua 100% ja joka on The One. Silloin jäätte vaimon kanssa molemmat ja voitte toisianne lohduttaa muistoilla tuosta puolikkaasta ihmissuhteesta joka hetken oli teidän.

Vierailija
5/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele mitä kaikkea muuta voisit tehdä tuolla ajalla. Matkustaa, harrastaa, löytää sopivan kumppanin, sisusta, löytää uutta jne. Mutta huomiopisteesi on kiinnittynyt vain yhteen mieheen joka on varattu, ei eroa koskaan ilmeisesti ja toiseen suhteeseen josta et saa jotain hakemaasi. Miten laajat meret ja avaruus tuolla ulkona on. Tunteen saa siirrettyä mukanaan. Oletko vanki vai vapaa.

Hyvä vastaus. On elämässäni muutakin, matkustan. Hän vain tuo iloa minulle. Totta kyllä on että minun pitäisi jättää tylsä mieheni. Rahan takia en vain voi. Ap

Vierailija
6/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puolisot ansaitse rehellisyyttä.

Vierailija
7/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Varatun kanssa tapaileva ei ole vapaa, siis mieleltään. Tosin ap on myös varattu eli hän on kahleissa moneen mieheen. Olisiko tuo joku eristyssellirangaistus.

Vierailija
8/8 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Varatun kanssa tapaileva ei ole vapaa, siis mieleltään. Tosin ap on myös varattu eli hän on kahleissa moneen mieheen. Olisiko tuo joku eristyssellirangaistus.

Tämäkin on niin hyvä vastaus. Kiitos. Olen kahleissa puolisooni taloudellisessa mielessä. Rakastajaani en koe olevani kahleissa. Saan häneltä paljon. Mutta en halua että hän olisi minun koko aikaa. Että asuisimme yhdessä. Tiedän että kyllästyisin, tulisi arki, riitoja. Välillä mietin hänen vaimoaan, en halua olla hänen asemassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän