Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aika vapauttavaa olla ihminen, joka sanoo just mitä ajattelee

Vierailija
06.11.2022 |

Olen siis törmännyt paljon ihmisiin joita ei pidättele mikään, olkoon se kuinka ilkeää tahansa. Jos halutaan pilata toisen maine, levitetään armotta valheita, ihan sama, eihän se minua koske, minä saan olla ilkeä, kärsiköön toinen. Mä voin haukkua toista huoraksi, lutkaksi jne koska minähän olen vain minä, hehhee. Nakkikioskitappelijat ym. Mulla nyt vain sattui olemaan paha päivä, pomo sanoi pahasti ja vaimo nalkutti meni kuppi nurin ja halusin purkaa paineita joten siinä nyrkki otsaan. Huh, helpotti.

Kokeilen itse ihan sillai että annoin ilkeille takaisin sanallisesti ja sehän on vapauttavaa. Saa sanoa ihan mitä haluaa ja voimaantuu. Erona etten edelleenkään aloita. Eli minkälaistahan se on kun ihan syyttömän päälle käy? Tällaisia mietteitä. Ei ihmekään ettei kilttejä ihmisiä enää juuri ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on epäempaattisten luvattu maa.

Vierailija
2/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen, että puhun suoraan, mutta katson minkälainen tilanne on enkä joka asiasta aina viitsi olla sanomassa. Toki jos jokin tilanne jatkuu todella pitkään eikä muutu, niin kyllähän sitä sanomista voi tulla, mutta silloinkin pyrin olemaan asiallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeily ja haukkuminen valehtelemalla on täysin eri asia kuin suoraan sanominen. Tyhmä aloitus  - sanon minä.

Vierailija
4/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ilkeille sanoo takaisin, niin alkaa uhriutuminen ja toinen leimataan persoonallisuushäiriöiseksi. Unohdetaan tyystin, että kuka se aloitti valheiden levitämisen ilman syytä jne.

Vierailija
5/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko voimaantunut??

Vierailija
6/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko voimaantunut??

Olen!

Vierailija
7/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten mustamaalajat pystyvät nukkumaan öisin. Tietävät mitä ovat tehneet toiselle ja silti ei hetkauta.

Vierailija
8/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet mielenterveysongelmaisen joka haukkuu sua, niin hauku takas vaan pahemmin.

Sillä moni ongelma selviää ja paranee eli oot oikealla tiellä ja taas kerran tehnyt viisaan päätelmän ap. Ylpeä olen.

Vierailija
9/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten mustamaalajat pystyvät nukkumaan öisin. Tietävät mitä ovat tehneet toiselle ja silti ei hetkauta.

Varmaan siksi saavat nukuttua, kun uskovat olleensa oikeassa/oikealla puolella ja tehneensä palveluksen. Itse olen nyt mustamaalauksen kohteena, syytä en tiedä, veikkaan että on vain kateellinen jostain. Ehkä siitä, että saan helposti kavereita, teen työtäni enkä selaile nettikauppoja (kuten hän), saan aikaiseksi asioita vapaa-ajalla kun hän vain haaveilee tekevänsä jotain, kai tuollainen sitten voi jotakuta ärsyttää. Ja on nyt sitten alkanut etsiä virheitäni ja raportoi niistä suoraan pomolle...

Vierailija
10/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sellainen, että puhun suoraan, mutta katson minkälainen tilanne on enkä joka asiasta aina viitsi olla sanomassa. Toki jos jokin tilanne jatkuu todella pitkään eikä muutu, niin kyllähän sitä sanomista voi tulla, mutta silloinkin pyrin olemaan asiallinen.

Totta kai asiasta voi puhua suoraan, mutta jos Marty Feldmanin näköinen täysin rinnaton ja miesmäinen nainen tai 150-senttinen teini, jolla on takapuolta puolet vartalosta haukkuu liki 180-senttistä missin näköistä tyttöä kirahviksi, onko se suoraan sanomista vai mitä?

Vierailija
11/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeily ja haukkuminen valehtelemalla on täysin eri asia kuin suoraan sanominen. Tyhmä aloitus  - sanon minä.

No, no, ilkeillä voi niinkin että mitätöi ja alentaa toisen ihmisen arvoa sanojaan itseensä verrattuna.

Sepä se suurin ilkeys, että tekee sen pahantekonsa selän takana.

Jos ilkeilee, niin pitää sitten ottaa vastuu ilkeilystään. Usein ei oteta!

Plussatunteja töissä niin paljon, että yks naureskelee, kohta ei tarvi tulla ollenkaan. Naureskelija kieltäytynyt jeesaamasta liian ison työmäärän kanssa. Ihan oikeasti liian iso työmäärä. No, lopulta se sen lausuma kääntyy sellaiseksi, ettei töitä olisi tehty lainkaan. Unohtui lausujalta sekin että plussatunteihin esimiehen lupa ja esimies myös hyväksynyt, siis hyväksynyt, tehdyt tunnit tuntilistojen allekirjoituksellaan.

Sellainen ilkeily, ilmeisesti suurta tyydytystä tuotti.

Vierailija
12/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

räkyttäviä, ilkeitä juoruilevia akkoja on ollut aina

----valitettavasti

Vierailija
13/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

räkyttäviä, ilkeitä juoruilevia akkoja on ollut aina

----valitettavasti

Ja ukkoja

Vierailija
14/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ilkeilee normaalisti käyttäytyville ihmisille? Sellainen on outoa.

Vierailija
15/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eufemismit suomeksi: "Olen suorapuheinen" = "Vittuilen enemmän tai vähemmän suorasti."

Vierailija
16/16 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus miettinyt miten ihmiset jotka ovat loukanneet syvästi useita läheisiä ihmisiään henkisellä väkivallalla pystyvät nukkumaan öisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi