Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11.2022.

Vierailija
05.11.2022 |

Miten aioit huomioida miestäsi ja muita elämässäsi tärkeitä miehiä (esim. isä, veljet, pojat jne) parin viikon päästä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä päivä! Toivottavasti huomioidaan myös työpaikoilla, vaikka osuukin lauantaille.

Vierailija
2/15 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä saa sellaista päivää olla, koska sillä sorretaan meitä naisia. Nainen ja mies kun ovat tasa-arvoisia keskenään vain, jos siitä on jotain hyötyä naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää ennen kuin tasa-arvoviranomaiset tulevat kertomaan, miten väkivaltaisia miehet ovat? Mitenkään muutenhan kv. miestenpäivää ei Suomessa noteerata.

Vierailija
4/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa kakun.

Vierailija
5/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tänään tuntea olevani mies <3

Vierailija
6/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Vierailija
7/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä innostu liikaa ettei woke-poliisi tule ja vie putkaseen...

Vierailija
8/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri iltalehden nettisivuilla ja tosiaan, mitään aiheeseen liittyvää ei vielä lue siellä 

Vierailija
9/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä innostu liikaa ettei woke-poliisi tule ja vie putkaseen...

Eikös tämä juurikin ilahduttaisi wokeja...

Vierailija
10/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin juuri iltalehden nettisivuilla ja tosiaan, mitään aiheeseen liittyvää ei vielä lue siellä 

Ei koska se olisi oikeudenmukaista kohtelua ja siitä tasa-arvo idealogiassa ei ole oikeasti kyse.

Vierailija
11/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä miehet!!! Nyt päivän kunniaksi vaatikaa että maailman poikien ta pa tta minen rikkaiden sodissa on loputtava!

Vierailija
12/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä saa sellaista päivää olla, koska sillä sorretaan meitä naisia. Nainen ja mies kun ovat tasa-arvoisia keskenään vain, jos siitä on jotain hyötyä naisille.

"Meitä naisia"

Vierailija
13/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna aidosti olin unohtanut päivän. Mielestäni miesten- ja naistenpäivät ovat turhia. Sitä paitsi, eikö nykyään pitäisi olla erikseen päivät kaikille muillekin sukupuolille? - tai sitten ei kenelläkään erikseen.

Vierailija
14/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna aidosti olin unohtanut päivän. Mielestäni miesten- ja naistenpäivät ovat turhia. Sitä paitsi, eikö nykyään pitäisi olla erikseen päivät kaikille muillekin sukupuolille? - tai sitten ei kenelläkään erikseen.

Mä en ikinä muistaisi miesten- tai naistenpäivää ellen täältä niistä lukisi. Ihan kiva ajatus taustalla, mutta yksilötasolla ihan turhia päiviä.

Vierailija
15/15 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme. Mediassa ei sanaakaan miestenpäivästä toisin kuin naistenpäivää juhlitaan viikko. Puolueista vain Ps ja Kd muistivat miestenpäivän twitteristä joten vain nämä kaksi puoluetta selvästi miestenkin asiaa ajavat. Muistakaa tämä miehet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi