Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku jaksaa Torissa roikuttaa tuotetta, joka ei mene ylihinnalla kaupaksi?

Ensin sanellaan, sitten ulistaan
05.11.2022 |

Erästä pientä lipastoa olen katsellut. Ensin nainen myi sitä 90 eurolla. Oli varmaan 1,5 kuukautta sillä hintaa. Sitten laski hinnan 85 euroon ja sillä hinalla ollut pian pari kuukautta. On siis selvää, ettei ostajaa tule noilla hintapyynnöillä ilmaantumaan. Itse odotan, että jos vielä laskisi hintaa vaikkapa 70 euroon, niin voisin sitten ruveta kauppaa tekemään 50-60 euron hintahaarukan tarjouksella.

Miksi joku jaksaa roikuttaa kuukausia tuotteita hinnoilla, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada ostajia? Tokihan sitä saa roikuttaa jos haluaa, mutta järkeä tuossa en näe, koska minä ajattelen aina, että jos jotain myyntiin laittaa, niin sen myös haluaa kaupaksi menevän.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen on oltava jonkin keinoälyn luoma aloitus, koska niin samanlaisia on ollut ennenkin.

Vierailija
22/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kaupat juuri kaikista 85€ maksavista lipastoista Tori.fissä.

Hienoa! Laitatko heti myyntiin? 95 euroa ois hyvä pyynti, mutta laske sitten vaikka 2,5 euroa joulukuussa niin vuoden vaihteessa tai sitten pääsiäisen aikaan tarjoan pitkin hampain 90 euroa! Enempää ei tuu, eikä tarvi tästä enää puhua, enkä viesteile missään Torissa eikä sitten mitään suukopua kun nyt jo suututtaa kun pitää käydä joka päivä kattomassa niitä lipastoja ja varmaan menee nyt joulukin pilalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa näkee vähän joka puolella, asunnot, autot, kaupan tavarat ja tori tietty. Ylihintaisia mitää järkee ostaa, hulluksi mennyt touhut.

Vierailija
24/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuotteen myynnissä pitäminen ei vaadi mitään jaksamista, tekee ilmoituksen ja sitten se on siellä 2 kk ihan itsekseen. Koko homman ja sen lipaston voi unohtaa siksi aikaa, jos ei tarjouksia tule. Jos tulee niin joko hyväksyy tai hylkää, tarvittaessa uusii ilmoituksen tai laskee hintaa tai ottaa kokonaan pois myynnistä.

Ostaminen näyttää vaativan kuukausien kyttäilyä, keskustelupalstoilla avautumista, myyjän persoonallisuuden arvailua, kiukuttelua, kuvitteellisia keskusteluja, joista sekä myyjä että ostaja ottavat nokkiinsa, ja kun niin ketuttaa että kohtalona on ihanan lipaston kauhea myyjä. Eikä vielä olla edes tarjoukseen asti päästy. Kaupankäynti, maksaminen ja nouto varmasti vielä jännittävämpiä käänteitä tulvillaan.

Ja oliko nyt kahdesta vai jopa kolmesta kympistä kyse...

Vierailija
25/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se mun lipasto? En myy 60:lla. Älä unta nää

Vierailija
26/26 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan hinnan minkä arvoiseksi tuotteen arvioin.

Aina joku tinkaa, edes vähän.

Jos tuo lipasto on ollut hinnaltaan 90€, joku on ehkä tarjonnut 50€ ja kauppoja ei ole syntynyt, 60€ ehkä olisi riittävästi. Tai sitten ei.

.

Jos tuo myyjä olisi tiputtanut hinnaksi tuon 60€, joku tarjoaisi 30€...

Itse saatan antaa alennusta jos saan viestin "moi, tämä xyz kiinnostaa, voisin hakea huomenna, mutta onnistuisiko 60€?" Eli jos vaikuttaa siltä, että kauppa on selkeä ja helppo saada maaliin. Muutaman kympin takia en jaksa jaaritella ja sopia aikoja ja uusia aikoja jnejne. Sitten vaan kerään tavarat ja vien Ekotorille, missä myyjillä on aikaa "palvella" ostajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi