Miten vähentää haluja?
Todella ärsyttävää ja turhauttavaa. Jätin vielä nyt e-pillerit pois, koska testaan, aiheuttavatko ne minulle masennuksen oireita. (käytän niitä akneen). Halut tuntuvat lisääntyneen tuon jälkeen vielä. En nyt ole ihan tolkuton miehen kaipuussani (😅), mutta tuntuu että tämä häiritsee elämää, ja kun tosiaan ei nyt sinkkuna ole mahdollista saada läheisyyttä (yhden yön jutut eivät ole juttuni). Miten olette saaneet himoja hillittyä?
N30
Kommentit (15)
pane liikaa, liian nuoresta lähtien ja liian monten kanssa
Jellyjortikka, satisfryer ja anustappi
Oma kokemukseni on, ettei haluja voi oikein millään vähentää, ellei löydä itselleen sopivaa kumppania. Olen ottanut omat korkeat haluni ominaisuutena, joskus niille voi vähän nauraakin. Aluksi, kun kuudenkymmenen ikävuoden jälkeen en enää jonain päivänä niin paljon seksiä halunnutkaan, elämä tuntui jotenkin tyhjältä, mutta siihenkin olen taas jo tottunut.
Mulla on mies, mutta ollaan etäsuhteessa. Nähdään ehkä kuusi kertaa vuodessa. Voin sanoa, että kun olemme sen pari viikkoa yhdessä niin ei tehdä muuta oikeastaan kuin harrastetaan seksiä. Toki käydään ulkona ja syödään, mutta pääasiassa päivät menevät vällyjen välissä. Yksin kun olen niin tyydytän muutamaan kertaan päivän aikana ja käytän eri leluja pääasiassa. Pettämään en lähde, ei auta ja en halua muita. Miehestä en tiedä. Epäilen vähän että muualla käy. Aika paljon laitetaan viestiä ja puhelua asian tiimoilta päivänkin aikana.
Mun vinkki on, että tyydytä itsesi. Jos et halua käyttää aikaa siihen niin älä tyydytä. Se menee ohi tai ei mene. Ikävää se on kuitenkin toisinaan.
Mee töihin, harrasta ja pidä kotisi siistinä. Hoida lapsia, eläimiä ja auta vanhoja. Pyörii muutakin mielessä, kun seksi.
Kiitos jo kommenteista! Jep pitäisi varmaan osin vain hyväksyä tämä ominaisuus itsessä, helpottaisi jo ensi alkuun. Ja käyn kyllä töissä ja opiskelen ja teen vapaaehtoistöitäkin ja elämäni on aika täyttä, mutta varsinkin illat hankalia välillä tämän asian kanssa :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo kommenteista! Jep pitäisi varmaan osin vain hyväksyä tämä ominaisuus itsessä, helpottaisi jo ensi alkuun. Ja käyn kyllä töissä ja opiskelen ja teen vapaaehtoistöitäkin ja elämäni on aika täyttä, mutta varsinkin illat hankalia välillä tämän asian kanssa :(
Ap
Tarvitsisit pikaisesti itsekin "täytettä".... ;)
Voin tulla auttamaan tässä asiassa
Missä asut? Voiko joku onnekas tulla tyydyttämään sut?
Litium on tehokas keino halujen hillitsemiseen.
Himot ja halut on vähän eri asia. Minä etsisin haluille kohdetta. Enkä tarkoita yhden yön juttuja.