Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko puhelimesi on maksanut?

Vierailija
05.11.2022 |

Olen ostamassa uutta puhelinta ja kiinnostaisi.
Vanha puhelimeni on pari vuotta vanha ja maksoi alle satkun, nyt akku alkaa hyytymään.

Paljonko puhelimesi on maksanut?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 kuussa.

sisältää luurin ja kaikki puhelut, tekstarit ja datakäytön paitsi maksulliset palvelunumerot

Mulla puhelimen käyttö maksaa noin 4 €/kk. Lähinnä muutama tekstari tai puhelu päivässä. ap.

niin tuossa 20 eurossa oli se itse puhelinkin.  Eli 2000 euron puhelimesta maksan puheluineen, viesteineen ja datankäyttöineen 720 euroa koko pitoaikana.

Eli sulla on joku työsuhdeluuri? Joku sen aina maksaa, ilmaisia lounaita ei ole.

niin maksaakin. Työnantaja ja minä (720 euroa on minun osuus). Tarkemmin sanottuna työnantajani asiakkaat. noin 40% todennäköisyydellä myös sinä pienen osan. 

Sinun selkänahasta se työnantajankin osuus otetaan. Vai luuletko, että työnantajasi on joku hyväntekijä?

minulle maksetaan työstäni ihan hyvä korvaus. Saan noin 6000 €/kk + vuosibonukset 9-17 työstä. Ei esimiesvastuutakaan tällä hetkellä omasta halusta.

Mutta paljonko tuotat työnantajasi taskuun? Siitähän siinä on kysymys. Jos joku on valmis maksamaan sun työstä tuon niin hyvä.

Alkuperäiseen aiheeseen, sulla ei oikeasti ole niin halpa puhelin kuin annat ymmärtää.

Useamman miljoonan tuotan vuosittain. Siksi minulle maksetaankin ihan hyvää palkkaa. Tuotto tulee säästöinä firmalle esimerkiksi työvoimakulujen pienentymisen kautta ja pystytään todentamaan luotettavasti.

Vierailija
22/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mies osti lahjaksi.

On jännä puhelin, taittuu puolta pienemmäksi.

Mahtuu hyvin taskuihin.

Käsilaukkua ei ole, en tykkää käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

729€ iPhone 13 mini 

Vierailija
24/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung s21 tarjouksesta 499e. Hyvä puhelin.

Vierailija
25/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Nokian puhelin vm. 2004. Oli vaikea löytää uudet kuoret, kun vanhat lahosivat. Akkuja onneksi on löytynyt. Ei tarvitse vähän väliä lataamista. Ei ole mitään nettiominaisuuksia eikä muuta jonninjoutavaa.

Vierailija
26/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta kolmekymppiä maksoin, kun täytyi löytää halpa luuri määräaikaiseen työhön. Omaa vanhaakin luuria olisi voinut käyttää, mutta se korttipeli ei kiinnostanut, kun työnpuolesta liittymän toki sai ja firma maksoi ko. liittymän puhelut. Toistakymmentä vuotta tuoki jo ollut käytössä. 😎👍

Vierailija
27/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsung s21 tarjouksesta 499e. Hyvä puhelin.

Joudutko joka viikko lataamaan? Omani maksoi 89e, virta riittää reilun viikon, keskimäärin puheluita 6h/viikko.

Parempi ollut hakusessa mutta en ole löytänyt.

Vierailija
28/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung S20. Alkuperäinen hinta 1000 e, mutta ostin tarjouksesta hintaan 499. Edellisen luurin (s7) kanssa toimin samoin eli ostin puoleen hintaan, kun uusi malli oli ilmestymässä.

Vierailija
29/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pro max 1t. ei tietoa hinnasta kun vanhemmat antavat joka vuosi uuden puhelimen.

Vierailija
30/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satkulla saa tosi hyvän samsungin. Kun laittaa lisää saa vain vähän paremman. Riittää hyvin normaalikäyttöön.

Vierailija
31/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 kuussa.

sisältää luurin ja kaikki puhelut, tekstarit ja datakäytön paitsi maksulliset palvelunumerot

Maksullisista numeroista sinulle kertyykin noin satanen lisälaskua kuussa.

Vierailija
32/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksessa 109€.

Realme C-21Y

Vierailija
33/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnePlus Nord CE 2, tarjouksessa 259. Ainoat puutteet: hiukan huonompi kameran kuvanlaatu ja kameran vakautuksen puute :-( 

Vierailija
34/34 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 kuussa.

Mulla puhelimen käyttö maksaa noin 4 €/kk. Lähinnä muutama tekstari tai puhelu päivässä. ap.

niin tuossa 20 eurossa oli se itse puhelinkin.  Eli 2000 euron puhelimesta maksan puheluineen, viesteineen ja datankäyttöineen 720 euroa koko pitoaikana.

Eli sulla on joku työsuhdeluuri? Joku sen aina maksaa, ilmaisia lounaita ei ole.

niin maksaakin. Työnantaja ja minä (720 euroa on minun osuus). Tarkemmin sanottuna työnantajani asiakkaat. noin 40% todennäköisyydellä myös sinä pienen osan. 

Sinun selkänahasta se työnantajankin osuus otetaan. Vai luuletko, että työnantajasi on joku hyväntekijä?

minulle maksetaan työstäni ihan hyvä korvaus. Saan noin 6000 €/kk + vuosibonukset 9-17 työstä. Ei esimiesvastuutakaan tällä hetkellä omasta halusta.

Mutta paljonko tuotat työnantajasi taskuun? Siitähän siinä on kysymys. Jos joku on valmis maksamaan sun työstä tuon niin hyvä.

Alkuperäiseen aiheeseen, sulla ei oikeasti ole niin halpa puhelin kuin annat ymmärtää.

On kyllä. En maksa siitä yhtään enempää kuin tuon 20 euroa kuussa matkapuhelinetuna.

En ymmärrä miten tämä on joillekin niin vaikea käsittää. Työsuhdepuhelin ja liittymä on esim. IT-alalla ihan normi. Ja sen puhelimen saa uusia 2v välein ja vanhan saa pitää itsellään.

Meillä myös läppärit 3v välein. Noita on sitten tullut jaeltua sukulaisille jne.

Kai sä tajuut kuitenkin sen, ettei tuo maksmasi hinta ole se oikea hinta ja sun pitää tuottaa, jotta työnantaja maksaa sulle nuo kaikki?

Ja tässähän kysyttiin "Paljonko puhelimesi on maksanut?" ei paljonko maksoit itse puhelimestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi