Pystytkö olla 2 päivää täysin syömättä? Mikä on pisin aika sinulla, kun et ole syönyt?
Vettä voi kuitenkin juoda niin paljon kuin haluaa
Kommentit (41)
Neljä päivää norossa meni ripulijuomilla ja vedellä.
Olen paastonnut 42 tuntia eli sen verran pystyin, kyllä.
Taitaa olla nyt neljäs päivä ilman ruokaa. Ei maistu ja oksennan kaiken.
T. Poikaystävä ghostasi
4-5 päivää, kunnon ryyppyputken jälkeen, toki vettä saa vähän alas,kulauksittain,jos pysyy lasi kädessä .
2-3 päivää. Se tekee oikeasti hyvää eikä siihen kukaan kuole. Suosittelen kaikille (aikuisille) . Toimin näin noin kerran kuukaudessa
Pystytkö olemaan tai voitko olla.
Voin olla, helposti!
Puolitoista-kaksi viikkoa jotain sillävälin olen ollut syömättä. Niin kipeä, että nälkään ei edes jaksanut syödä.
Paastoaminen on hyväksi. Estää syöpää.
Kerran olin kuusi kuukautta ilman mitään ruokaa ja join vain vettä kun laihdutin.
Vierailija kirjoitti:
OLEMAAN
Nämä ei edes tiedä, mitä tarkoitat :D
Kun ei ole ollut rahaa ja kaapit tyhjät niin jopa 7 vrk, voitte uskoa miten helv ettiä oli oksensin huonosta olosta ja yritin täyttää tyhjää vatsaa vedellä joka sekin tuli ulos.
Olin lapsena nuorten ja lasten psykiatrisella ja kieltäydyin siellä syömästä 4 päivän ajan.
Sen jälkeen alkoivat puhumaan pakkosyöttämisestä joten aloin syömään.
En ollut siellä minkään syömishäiriön tms takia, en vain halunnut syödä siellä koska mulla oli siellä tosi kurja olo ja kaipasin niin paljon kotiin.
Joten vastaan että voin olla 4 päivää syömättä tarvittaessa.
Pisin aika jonka olen ollut syömättä on 14 vuorokautta. Ei ollut rahaa ostaa ruokaa, eikä ketään keneltä lainata.
Toki. Olen pätkäpaastolla. Ei ole hankalaa, kun siihen on tottunut.
Olen ollut mehupaastoilla viikon.
N 100 kg
Pystyn. Ketoosinkin saavuttaa yleensä vasta viidentenä päivänä kun on ravinnotta.