Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se kumma miten keski-iässä päiväkaljoitteluun tulee jotenkin surullinen kaiku. Vaikutelma alakuloisesta ihmisestä, jolla ei ole parempaakaan tekemistä

Vierailija
04.11.2022 |

Vaikka kävisi oikeasti vain sillä yhdellä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää Tukholmassa kun menen johonkin räkälään, siellä täysin suomalaisia kaljoilla. Naisetkin kuin kaljatynnyreitä.

Mitäkö teen siellä? Hain päivän sushin . Räkäläksi kutsun kun näin klienteelin eli aika alkoholisoitua porukkaa.  Ruokakin sii sådär. 

Vierailija
42/45 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sushit räkälästä ja katselin juoppoja nenän vartta pitkin xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos menee muiden seuraan ottamaan sen yhden ?

Kertoo että samanhenkinen seura viihtyy keskenään. Ihmiset, joilla ei ole muuta.

🇺🇦🇮🇱

44/45 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei "vanhana" enää jaksa mitään öitä riekkua vaan se pari kolme otetaan siinä kohtaa kun siihen on aikaa. Suoraan töistä tullessa tai sitten vapaapäivänä aiemminkin. Luulevatko yöriekkujat tosiaan, että päivällä juotu kalja jatkuu pitkin yötä kännäämisenä niin kuin itse tekevät?

Kyllä se monella kuule jatkuu. Aamukeitolla tavataan ja sama porukka siellä istuu iltaan asti. Monessa pubissa se on näin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
45/45 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "vanhana" enää jaksa mitään öitä riekkua vaan se pari kolme otetaan siinä kohtaa kun siihen on aikaa. Suoraan töistä tullessa tai sitten vapaapäivänä aiemminkin. Luulevatko yöriekkujat tosiaan, että päivällä juotu kalja jatkuu pitkin yötä kännäämisenä niin kuin itse tekevät?

Kyllä se monella kuule jatkuu. Aamukeitolla tavataan ja sama porukka siellä istuu iltaan asti. Monessa pubissa se on näin.

Nähty on, paljon kivempaa ottaa kotona ja kutsua kavereita iltaa istumaan. Siis vk-loppuisin tietysti, viikolla käydään töissä.