Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurinosa miehistä on ns. pienimunaisia.

Vierailija
03.11.2022 |

Uimahallissa, yleisissä saunoissa, urheiluhallien pesutiloissa ym. julkisissa paikoissa liikkuu vain ns. pienimunaisia miehiä. Samoin kaveriporukassani ja skulaisissani on vain pienimunaista porukkaa. Mistä tämä voi johtua ? Olen lukenut Vauva.fi:stä että tosi monella on yli 20 senttinen leka, ja kaikki alle 16 senttiset on jo pieniä, keskimitan ollessa jotain 18 senttiä. Tutkimuksiinkaan ei voi luottaa, koska nw ei kuulemma pidä paikkaansa.
Naapurin Riittakin sanoi että hän on laserskannannut kaikkien partneriensa penikset jo 80-luvulta lähtien. Pituuden mediaani ollut kuulemma 19,59 cm ja halkaisijan 6,12 cm.
Vaginaaliset orgasmin saanut vain minimissään 20/7,5 kokoisella.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta työskenteli ennen eläkettä kaupungin mittamiehenä, joten tietää mistä puhuu. Turha tulla jauhamaan että naisten aivot ei hahmota mittasuhteita.

Vierailija
2/35 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolella miehistä on keskimääräistä pienempi muna :(

Itsekin haluaisin, että vähintään 80 prosentilla miehistä olisi keskimääräistä suurempi muna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii i, Eipä ole tullut uimahallissa muiden haarovälejä tuijoteltua, eikä se ilman viivotinta, ja erektiota paljoa hyödyttäisikään. Mittaile ja tuijottele sinä vaan, itse keskityn saunomiseen, ja uimiseen.

Vierailija
4/35 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii i, Eipä ole tullut uimahallissa muiden haarovälejä tuijoteltua, eikä se ilman viivotinta, ja erektiota paljoa hyödyttäisikään. Mittaile ja tuijottele sinä vaan, itse keskityn saunomiseen, ja uimiseen.

Ai niin, kaikillahan on tietty vatsan sisällä kellalla iso määrä peniksen vartta, jota työntyy erektiossa ihan hitokseen ulos. Unohdin tämän.

Vierailija
5/35 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee imee munaas, siis minimunaas yksinkeskustelija.

Vierailija
6/35 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä palstalla on käynyt niin väkisin tulee huomattua ettei Vauva.fin porukka käy uimahallissa, köli ottaa pohjaan syvässä päädyssä.

Vierailija
7/35 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee imee munaas, siis minimunaas yksinkeskustelija.

Tunteisiin.

Vierailija
8/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joku on groweri ja joku showeri. Mulla lepomitta vaihtelee aika raakasti, riippuen onko kylmä, jännittääkö, panettaako jne. Esim. Hiihtolenkin jälkeen niin nappula että itseäkin naurattaa. Seisokissa mitta jää hivenen palstan keskiarvosta (20cm). Hoikilla ja pienikokoisilla normikin näyttää isommalta, on tää jännää. Etureisiä ei sais treenata, mutta silti teen niin.

T:minimuna

Vierailija
9/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain et saa näitä miehiä kiihottumaan?

Vierailija
10/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kokohan sitä on materiaalisessa maailmassa oltava. Mihin keskimääräistä kokoa pitäisi verrata ellei itseensä? Siksi tämä puhe on tyhjäsisältöistä.

Vierailija
11/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolella miehistä on keskimääräistä pienempi muna :(

Itsekin haluaisin, että vähintään 80 prosentilla miehistä olisi keskimääräistä suurempi muna.

Onhan tuo ihan mahdollista. Keskiarvo kun ei ole sama asia kuin mediaani.

Tasan puolet ovat aina mediaania pienimunaisempia, keskiarvo osuu harvoin täsmälleen samaan kohtaan.

Suomalaisten keskimääräinen palkkakin on puoli tonnia mediaanipalkkaa korkeampi.

Vierailija
12/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa ei yleensä seiso. Ei palstallakaan puhuta löysistä kulleista.

Vierailija
13/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vehkeeni koko erektiossa noin nelinkertaistuu. Joilakin tulee lisää vissiin vain noin tuplat tai jopa alle.

Vierailija
14/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa vaivata päätään mulkun koolla...se on just sen kokoinen mikä on ja sille ei itse mitään mahda jos ei sitten asia ota niin koville että käy vaikka Tallinnan klinikalla vehjettään pidentämässä.

Itsellä on varmasti keskivertoa paljon pienempi (16cm), mutta sillä mennään mitä on annettu.

Ihan onnellisen elämän oon pystynyt toistaiseksi elämään ja seksistäkin nauttimaan oikein kovasti...

Vierailija
15/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, kaikillahan on tietty vatsan sisällä kellalla iso määrä peniksen vartta, jota työntyy erektiossa ihan hitokseen ulos. Unohdin tämän.

Omalla miehellä lepotilassa ehkä 2cm ja seisokissa 15cm. Se kai peniksen idea on et kasvaa ja jäykistyy tarpeen vaatiessa.

Vierailija
16/35 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? No, kun ei kasvanut tuon kummemmaksi. 12/3 noin silmämääräisesti mitattuna, voi olla pienempikin.

m48

Vierailija
17/35 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suurin osa naisista on ns löysäpilluisia ?

Vierailija
18/35 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "suurin osa miehistä" on pienimunaisia niin koko pienimunaisuuden määritelmä on tilastollisessa mielessä aika nyrjähtänyt.

Lisäksi se on kiistaton todiste siitä että naisten mielestä munan koolla ei loppujen lopuksi ole mitään väliä.

Muuten naiset olisivat suosineet edellisten 1000 sukupolven aikana vain isomunaisia ja tässä kohtaa joka miehellä roikkuisi jo hevosen jorma maata viistämässä.

Myös naisten anatomiassa olisi tapahtunut muutoksia kun sisäelimet olisi pitänyt laittaa uuteen järjestykseen niin että sille oriin mulkulle saadaan väylä takaa nielurisoihin saakka

Vierailija
19/35 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "suurin osa miehistä" on pienimunaisia niin koko pienimunaisuuden määritelmä on tilastollisessa mielessä aika nyrjähtänyt.

Lisäksi se on kiistaton todiste siitä että naisten mielestä munan koolla ei loppujen lopuksi ole mitään väliä.

Muuten naiset olisivat suosineet edellisten 1000 sukupolven aikana vain isomunaisia ja tässä kohtaa joka miehellä roikkuisi jo hevosen jorma maata viistämässä.

Myös naisten anatomiassa olisi tapahtunut muutoksia kun sisäelimet olisi pitänyt laittaa uuteen järjestykseen niin että sille oriin mulkulle saadaan väylä takaa nielurisoihin saakka

Pakkaa sekoittaa ns postimiehet joiden työnhaussa munan koko ei ole se kriteeri.

Vierailija
20/35 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on juurikin uimahalleissa yms. aina sellainen sisäänvetäytynyt nysä, mutta kun vaimon kanssa aletaan hommiin hän aina muistuttaa miten hän tykkää sen koosta. Erektiossa on paksu, mutta kapenee hiukan juurta kohden. Ei mahdu talouspaperirullaan. Kun vaimo on tyytyväinen, olen minäkin.