Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinun työpaikallasi hoidetaan henkilökohtaiset puhelut (esim. lääkäri soittaa)

Vierailija
02.11.2022 |

Useinhan on niin, että jos lääkäri soittaa, niin sitä puhelua ei saa sovittua mihinkään tiettyyn kellonaikaan, ja puhelu varsin usein tulee juuri silloin kun olet töissä.

Mitenkäs työpaikallasi (etenkin jos olet asiakaspalvelussa tai jossain muussa sellaisessa työtehtävässä, josta ei ihan tuosta noin vaan pysty poistumaan paikalta puhumaan ko. puhelua) hoidetaan tällaiset puhelut ja muut vastaavat asiat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali toimistotyö, joten pystyn poistumaan. Tosin nykyään olen enimmäkseen etänä.

Vierailija
2/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on intiimiasia niin laitetaan kaiuttimelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä odotan puhelua ja olen saanut lapun monelta lääkäri soittaa, voin yrittää saada siihen taukoa. Puhelua voin odottaa 10min molemmin puolin sovittua aikaa. Jos ei soita, voi soittaa joskus toiste.

Vierailija
4/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää puhelimen mahdollisimman lähellä ja äänet täysillä. En saa työssäni kantaa puhelinta mukana eikä työvaatteissa tästä syystä ole esim. taskuja. Kyllä olen tärkeitä puheluita missannut, mutta sitten täytyy vaan yrittää sopia uusi ajankohta.

Vierailija
5/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi huono hetki enkä voisi lähteä niin sanoisin että nyt on huono hetki, voinko soittaa takaisin?

Vierailija
6/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sillai hyvä porukka, asiakaspalvelussa, että voidaan sopia jos jollain on puhelu tulossa, että hän hoitaa sellaisia hommia jotka voi jättää kesken silloin kun puhelin soi ja menee puhumaan sen puhelunsa.

Olen ollut myös saman alan hommissa missä tämä oli ihan mahdotonta sopia."koska tänään on Sirpan vuoro olla backofficella ja Tertun on pakko päästä lounaalla 10.45".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi