Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt hammaslääkärissä kohta 10 vuoteen.

Vierailija
02.11.2022 |

Nyt peikko siitä että en ole käynyt, on kasvanut ihan kamalaksi möykyksi. Yksi hammas lohkesi joitain vuosia sitten mutta ei ole vaivannut mitenkään.
Onko muita? En varsinaisesti pelkää hammaslääkäriä mutta epämiellyttävää se on ja aina sellainen syyttävä äänensävy lapsuudesta asti. Mielummin käyn vaikka gynekologilla eli haarat aukeaa lääkärille helpommin kuin suu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin 7v etten käynyt. Kävin keväällä ja sanoivat että hyvin hoidetut on. Joku pieni alkava reikä oli jossain, sanoivat että varaa aika syksyllä. Saattaa mennä taas toiset 7v

Vierailija
2/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanataisi mennä.Suoraan sanot pelkät hammaslääkäriä, auttaa hoito suunitelmassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että mun ei ole hyvin hoidetut ja sitten siellä vaan valitetaan, joten lykkään menoa koska en jaksa kuunnella sitä.

Vierailija
4/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä vaikka tulis moitteita. Lopuksi on kuitenkin hyvä mieli, kun kaikki on kunnossa.

Vierailija
5/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että mun ei ole hyvin hoidetut ja sitten siellä vaan valitetaan, joten lykkään menoa koska en jaksa kuunnella sitä.

Aikuinen olet ja itse hampaittesi tilasta vastaat. Jossain vaiheessa hoitelet jollain teho-osastolla sitten itseäsi. Valinta on täysin omasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi