Miksi jotkut miehet eivät kelpuuta lainkaan itseään nuorempia naisia?
Seksiseuraksi voi kelvata mutta mitään vakavampaa ei haluta. Naisen pitää olla ainakin omanikäinen mutta mieluiten miestä vanhempi.
Kommentit (19)
Koska eivät halua leikkiä kotia, eivätkä pesää rakentaa!
Vierailija kirjoitti:
Ovat lapsellisia.
Tämä! Lapsen jutut ja harva aikuinen niitä jaksaa tai kykenee jatkuvasti kuuntelemaan....
Jos se on heidän toive tai hyväksi koettu asia. Jotkut taas etsivät jotain muuta. Tai sitten on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on heidän toive tai hyväksi koettu asia. Jotkut taas etsivät jotain muuta. Tai sitten on varattu.
Ei ole itse varattu mutta varatuista kiinnostunut voi kyllä olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua elättiä.
Haluaa itse olla naisen elätti?
Onpa sinulla yksinkertainen mieli, aivan kuin asiat olisivat jokotai. Ehkä haluavat että molemmat elättävät itsensä, tosin ehkä joku haluaa olla elätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua elättiä.
Haluaa itse olla naisen elätti?
Onpa sinulla yksinkertainen mieli, aivan kuin asiat olisivat jokotai. Ehkä haluavat että molemmat elättävät itsensä, tosin ehkä joku haluaa olla elätti.
Tai että asia ei liity elatukseen millään tavoin, vaan esimerkiksi toiveeseen saada hoivaa ihmiseltä joka on jo äiti.
Jokaisella meillähän on omia henkilökohtaisia mieltymyksiä elämänkumppanista.
Usein hieman vanhemmat naiset ovat jo oppineet kantamaan elämää ja itseään. Nuorissa on vielä sellaista prinsessa syndroomaa, joten vähintään itsensä iköinen olisi hyvä olla. Jos ei ole perhehaaveita, vanhempi naisessa on sellaista itsevarmuutta ja seksuaalisuutta, jonka halua kokea ja kenen haluaa olla osa omaa elämää. Kyse on nimenomaan elämänkumppanista eikä lastensa äidistä.
Minua ei kovin paljon nuoremmat naiset kiinnosta edes seksiseurana. Saattavat näyttää hyvältä ja seksikkäiltäkin kadulla ohi kävellessään tai elokuvissa. Mutta jos alkaa ihan tosissaan yrittämään jotain nuoremman naisen kanssa niin ei tunnu kiihottavalta.
Koska koen nuoremmat naiset lapsellisiksi. Samanikäinen tai vanhempi on yleensä samalla tasolla itseni kanssa. Lukioiästä asti olen seurustellut naisten kanssa, jotka ovat olleet itseäni 2-7-vuotta vanhempia.
Mies 35v.
Vierailija kirjoitti:
Beettapojat etsii äitiä.
Beettatytöt etsii isää.
Mulle kysymys on kehittymisestä ihmisenä, mä en nää 20v likkaa vielä kehittyneenä.
Mulle käy vähän vanhempikin jos pitää itseään kunnossa, musta mua vähän vanhemmatkin on kuumia.
M.30
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kovin paljon nuoremmat naiset kiinnosta edes seksiseurana. Saattavat näyttää hyvältä ja seksikkäiltäkin kadulla ohi kävellessään tai elokuvissa. Mutta jos alkaa ihan tosissaan yrittämään jotain nuoremman naisen kanssa niin ei tunnu kiihottavalta.
Yleensähän nuoremmista naisista fantasioivat miehet jotka eivät koskaan sellaista saa. Ne miehet jotka saisivat eivät koe sitä kiihottavaksi.
Miehet jotka vonkaavat teinien perään tai muutenkin joittenkin ns mallien perään, on aina miehiä jotka tappelevat ihan eri liigassa näiden naisten kanssa.
Oikeat miehet ei haluu mitään pissiksiä tai tyhmiä naisia.
M.30
Mieluummin maksan pienen korvauksen nuoremmalle OF naiselle että puuhaa itsensä kanssa vähemmissä pukeissa eikä puhu mitään, kuin että joutuisin kuuntelemaan niitä keskenkasvuisia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Nuorissa naisissa on paljon fiksuja ja älykkäitä, joiden kanssa saa paljon mielenkiintoisia keskusteluja aikaan. Eivät he kaikki ole kypsymättömiä tai tyhmiä ollenkaan. Mutta saavat pysyä vain kavereina. Intiimi suhde ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua elättiä.
Naiset jotka haaveilevat parisuhteesta pelkästään taloudellisen edun takia ovat kyllä pääsääntöisesti hieman vanhempia.
Yleensä nuo miehet joilla on huomattavasti nuorempi nainen tulevat alemmista sosiaaliluokista. Poislukien joku Sauli Niinistö, joka on kuitenkin harvinen tapaus.
Ovat lapsellisia.