Onko teillä omakotitalo asujilla lehtipuhallin?
Kommentit (31)
On minulla. Kotona isoja vaahteroita ja mökillä 5 000 neliön aidattu alue.
Sitäpaitsi haravalla ei saa sora-alueita edes siistiksi, siinä raappiutuu vain kiviä nurmikolle.
Kyllhän meill omakotiasukeilla on sellainen tietyst.
Minulla on pieni omakotitalo pienellä pihalla, joten minulla on vain harava, riittää hyvin.
Mulla on kivoja lapsia, jotka haravoivat koulun jälkeen ilokseen. Yksi aamupäivä meni pihan loppuharavointiin.
On. Ei tosin käytetä sitä muuhun kuin ratsastuskentän putsaamiseen pari kertaa syksyssä. Jos lehdet pääsevät sekoittumaan ja maatumaan kentän hiekan sekaan, kenttä menee lopulta pilalle. Nurmikoilta ei poisteta lehtiä ikinä.
Ei ole, ei ole tarvetta ja ihmettelen kyllä miksi ihmiset "tavallisissa" omakotitaloissa sellaista käyttelevät. Jos on tuhannen neliön tontti niin kai nyt jaksaa ne muutamat lehdet haravoida?
Ei ole,mutta naapurilla on ja sillä se usein "metelöi".
Ei vielä, mutta vähän veikkailen, että jouluna on pukinkontissa.
Ei ole.lehdet muussataan leikkurilla pihaan.ei tarvi puhallinta,haravaa eikä lannoitetta nurmikolle
On, mutta käytän niin päin, että imen ja silppuan haravoidut lehdet. Sen verran paljon puita pihassa, ettei lehdet mahdu kompostiin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.lehdet muussataan leikkurilla pihaan.ei tarvi puhallinta,haravaa eikä lannoitetta nurmikolle
Sama täällä.
Ei ole, eikä tule.
Ihan hirveä älämölömasiina.
On, sillä saa hyvin puhallettua lehdet naapurin puolelle.
Saako rivarissa asuva osallistua, ai saa, kiva. On, käytän sitä terassin ja portaiden puhdistukseen, oikein hyvä laite, se noin viisi minsaa, jonka puhdistus vie, pitää kyllä naapureitten päiväsaikaan kestää, en käytä aamulla aikaisin enkä illalla myöhään. Iskiasvikainen selkäni ei tykkää harjaamisesta.
Ei ole. Vaikka pihassa useita lehtipuita onkin, niin hehtaarin kokoisen tontin jaksan kyllä haravoida ihan käsipelillä. Ei ole eikä tule myöskään lumilinkoa niin kauan, kun vaan jaksan ja pystyn lihasvoimin kolaamaan tai lapioimaan pihatiet.
On. On myös moottorisaha. Trimmeri. Ja kaikkea muutakin. Se mitä meillä ei ole, lainataan naapurilta. Ja se mitä naapurilla ei ole, lainaa meiltä.
On. Sora-alueiden ja kuistin putsaamiseksi.
ei