Tinder-suomi -sanakirja. "Ei draamaa" = aiheutan suhteissani draamaa ja sinun pitää niellä tempaukseni mukisematta
"Ei läskejä" = minulla on ylipainoa ja se hävettää
"Ei rumia" = häpeän omaa ulkonäköäni ja haluan kompensoida sitä kumppanin ulkonäöllä
"Ei sossutapauksia" = minulla on luottotietomerkintä
"Ei matalaälyisiä" = en ole penaalin terävin kynä enkä tajua sitä itse, koska Dunning-Krueger
"Ei yksinhuoltajia" = minulla on avioton lapsi enkä halua että kumppaninkin rahoja kuluu jälkikasvun elättämiseen
"Ei alle 180-senttisiä" = en koe oloani turvalliseksi lähtökohtaisesti ja tarvitsen pitkän kumppanin luomaan turvallisuuden tunnetta keinotekoisesti
"Ei frigidejä" = minulla on seksuaalisia patoumia ja haluan yliseksuaalisen kumppanin jonka kanssa seksi onnistuu vaikka en itse olisi aktiivinen
"Ei tunnekylmiä" = en osaa ilmaista tunteitani, kumppanin pitää tehdä se molempien puolesta
"Ei empatiakyvyttömiä" = kumppanin täytyy osata lukea ajatukseni ja kohdella minua automaattisesti kuten haluan
Mitä muita yleisiä keksitte?
Kommentit (5)
Huh huh, ei meillä pohjoisessa ole tuollaisia profiileja ainakaan mun ikäluokassa. Onko tää joku nuorten eteläläisten juttu?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, ei meillä pohjoisessa ole tuollaisia profiileja ainakaan mun ikäluokassa. Onko tää joku nuorten eteläläisten juttu?
Varmaan kaikkiin noihin törmännyt.
N38 pk-seutu
ei mykille / en pidä mykkiä matchejä = sinun tulee olla käytettävissäni ja vastata minulle vähintään 2h varotusajalla, vaikka emme edes tunne toisiamme
Vi ttu mitä maalittamista taas, mutta olkaa vaan retardeja.
miehen laittamana: olethan urheilullinen /etsin urheilullista = ei tarvitse ollenkaan urheilla tai olla hyvässä kunnossa, mutta pitää olla laiha
naisen laittamana tuo sama tarkoittaa, että pitää oikeasti urheilla