Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-suomi -sanakirja. "Ei draamaa" = aiheutan suhteissani draamaa ja sinun pitää niellä tempaukseni mukisematta

Vierailija
02.11.2022 |

"Ei läskejä" = minulla on ylipainoa ja se hävettää
"Ei rumia" = häpeän omaa ulkonäköäni ja haluan kompensoida sitä kumppanin ulkonäöllä
"Ei sossutapauksia" = minulla on luottotietomerkintä
"Ei matalaälyisiä" = en ole penaalin terävin kynä enkä tajua sitä itse, koska Dunning-Krueger
"Ei yksinhuoltajia" = minulla on avioton lapsi enkä halua että kumppaninkin rahoja kuluu jälkikasvun elättämiseen
"Ei alle 180-senttisiä" = en koe oloani turvalliseksi lähtökohtaisesti ja tarvitsen pitkän kumppanin luomaan turvallisuuden tunnetta keinotekoisesti
"Ei frigidejä" = minulla on seksuaalisia patoumia ja haluan yliseksuaalisen kumppanin jonka kanssa seksi onnistuu vaikka en itse olisi aktiivinen
"Ei tunnekylmiä" = en osaa ilmaista tunteitani, kumppanin pitää tehdä se molempien puolesta
"Ei empatiakyvyttömiä" = kumppanin täytyy osata lukea ajatukseni ja kohdella minua automaattisesti kuten haluan

Mitä muita yleisiä keksitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen laittamana: olethan urheilullinen /etsin urheilullista = ei tarvitse ollenkaan urheilla tai olla hyvässä kunnossa, mutta pitää olla laiha

naisen laittamana tuo sama tarkoittaa, että pitää oikeasti urheilla

Vierailija
2/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, ei meillä pohjoisessa ole tuollaisia profiileja ainakaan mun ikäluokassa. Onko tää joku nuorten eteläläisten juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, ei meillä pohjoisessa ole tuollaisia profiileja ainakaan mun ikäluokassa. Onko tää joku nuorten eteläläisten juttu?

Varmaan kaikkiin noihin törmännyt.

N38 pk-seutu

Vierailija
4/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mykille / en pidä mykkiä matchejä = sinun tulee olla käytettävissäni ja vastata minulle vähintään 2h varotusajalla, vaikka emme edes tunne toisiamme

Vierailija
5/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi ttu mitä maalittamista taas, mutta olkaa vaan retardeja.