Jos voittaisit eurojackpotissa 120 miljonaa euroa, mitä tekisit?
Eurojackpotin suurin voitto on ollut 120 miljoonaan euroa vuoden 2022 maaliskuusta lähtien. Sen jälkeen on arvottu yksi jättipotti, joka meni Tanskaan heinäkuussa 2022.
Ensi perjantaina arvotaan järjestyksessä toinen 120 miljoonan euron jättipotti.
Kommentit (64)
Rahat saatuani ekana menisin kukkakauppaan ja tilaisin eräälle ihanalle ihmiselle kukkakimpun kotiovelle toimitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Pieraisisin kovaa.
Mulla vois tulla samalla löysät.
Muuttaisin meren rannalle vähän etelämmäksi Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieraisisin kovaa.
Mulla vois tulla samalla löysät.
No yök. Kakkahousu.
Vierailija kirjoitti:
Rahat saatuani ekana menisin kukkakauppaan ja tilaisin eräälle ihanalle ihmiselle kukkakimpun kotiovelle toimitettuna.
Ihana. Mutta etkö voisi jo nyt vaikka säästää kukkakimpun verran?
Lopettaisin työnteon ja ostaisin asunnon tai kaksi. Lahjoittaisin osan hyväntekeväisyyteen ja huolehtisin läheisistä.
Olisin onnellinen.
Hankkisin Hesasta asunnon, toisen jostain muusta kaupungista. Olisin ja eläisin.
Ostaisin mahdollisimman ison yhtenäisen maa-alueen. Sinne keskelle rakentaisin sitten mökkini. Ei pääsisi kukaan naapuriksi ihan lähelle prkle.
Rakennuttaisin linnakkeen, josta minun ei tarvitsisi ikinä poistua. Kaiken tarvitsemani tilaisin sinne.
En tekis yhtään mitään, vaan palkkaisin muut tekemään kaiken. Itse vaan lepäilisin sängyssä ja syljeskelisin kattoon.
Veisin rahat nopeasti jonnekin, missä omaisuudensuojaa vielä kunnioitetaan.
Jatkaisin töiden tekemistä osa-aikaisena, jotta elämässä olisi rytmiä ja sisältöä ainakin sen aikaa, että keksisin jotain muuta. Vaihtaisin auton vähän uudempaan (en mihinkään megakalliiseen), hankkisin pohjoisen hiihtokeskuksesta mökin ja vaihtaisin asunnon isompaan, kun sopiva tulisi vastaan. Lahjoittaisin muutamalle hyvälle ystävälle sen verran, että menee lahjasta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin töiden tekemistä osa-aikaisena, jotta elämässä olisi rytmiä ja sisältöä ainakin sen aikaa, että keksisin jotain muuta. Vaihtaisin auton vähän uudempaan (en mihinkään megakalliiseen), hankkisin pohjoisen hiihtokeskuksesta mökin ja vaihtaisin asunnon isompaan, kun sopiva tulisi vastaan. Lahjoittaisin muutamalle hyvälle ystävälle sen verran, että menee lahjasta.
Minulla ensimmäinen asia, minkä tekisin olisi irtisanoutumisilmoitus töistä. Ei olisi yhtään mitään vaikeuksia keksiä jotain muuta.
Ostaisin vauva-palstan ja erottaisin sen moderaattorit. Sitten sallisin kaikki kielletyt sanat.
Irtisanoutuisin töistäni välittömästi, alkaisin etsimään haluamaltani seudulta tiluksia itselleni jonne perustan tuotantoeläintenturvakodin ja sitä hallinnoimaan yhdistyksen. Kaikki on mietitty jo pitkälle, rahoitus vain puuttuu :)
Pyörtyisin.
Sitten antaisin kaiken: mihin ja keille olen vuosia halunnut antaa apua, ja kuinka paljon= (miljoonia).
Sen jälkeen vuokraisin mökin jostain, ja alkasin rukoilla Jumalan johdatusta.
Antaisin suomen valtiolle eli verottajalle....
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin vauva-palstan ja erottaisin sen moderaattorit. Sitten sallisin kaikki kielletyt sanat.
Nyt rupesi mamma-moderaattorin otsalle valumaan kylmä hiki.
Vierailija kirjoitti:
Kukkakauppaan minäkin menisin jos voittaisin tuon päävoiton. Johonkin kaliforniassa sijaitsevaan kukkakauppaan ja aloittaisin lopun elämääni kestävän elämästä nauttimisen.
Pieraisisin kovaa.