Noloin PMS
Mulla: oli kauhea PMS ja kaikki ärsytti. Halusin vain mököttää yksin kotona. Koira haki peittonsa ja alkoi nlkyttää sitä olohuoneessa nenäni edessä. Purskahdin itkuun ja juoksin makkariin itkemään.
Mites sulla?
Kommentit (21)
Olen PMS:sä aina ottamassa eron. Mutta sitten en otakaan.
Itketti kun katsoin vanhoja Napakymppejä. Älä kysy.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat heikkoja sekopäitä.
No jaa, eivät sentään aloita sotia, vaikka kuinka PMS.
Kirjoitan tämän TAAS tänne.
Söin rusinoita ja aloin itkeä, koska säälitti ne ryppyiset rusinat, jotka oli joskus olleet meheviä rypäleitä.
Kyllä. Nauran joskus itselleni kun muistan tämän :D .
Hormonit oli tosiaan ihan sekaisin, mutta onneksi tilanne on korjautunut, vähän :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, eivät sentään aloita sotia, vaikka kuinka PMS.
Et näköjään ole tietoinen Euroopan historiasta ja kuningattareiden sotateollisuudesta...
Alettiin katsoa mun ehdotuksesta miehen kanssa Halloween-kauhuleffaa. Elokuvaa oli mennyt 13 sekuntia alkumusiikkia, kun aloin pelkäämään sitä musaa ja tulevaa leffaa niin paljon että aloin itkemään :D Ei katsottu sitten sitä leffaa sillä kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Niin miehetkin, älä huoli. Ihmisiä kaikki.
Mä myös itkeä tillitän jotain jonninjoutavaa, viimeksi pihan leikkipaikalle yksin rakennettua vieteriheppaa, ja sitten alkaa naurattamaan oma typeryys ja päädyn itkemään ja nauramaan yhtä aikaa. Oh well. 🤷
Sain ihan järjettömän itkuhepulin ja huusin exälle puhelimessa niin, että kurkku oli kipeä monta päivää. Ne olivat eron alkuaikoja joten sekin toki vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Siksi naisia ei pitäisikään olla tärkeillä paikoilla päättämässä ennen kuin kypsässä iässä vasta. Vaihtareiden jälkeen. Hormonit vaikuttaa niin paljon. Sori jos loukkaannuitte mutta olen sitä mieltä.
T. nainen 50+
Jos oot oikeasti nainen niin kiitos tosi paljon että kuset meidän yhteiseen murokippoon, ihan kuin ei kohdattaisi tarpeeksi alentuvaa mitätöintiä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Söin rusinoita ja aloin itkeä, koska säälitti ne ryppyiset rusinat, jotka oli joskus olleet meheviä rypäleitä.
Hormonit oli tosiaan ihan sekaisin, mutta onneksi tilanne on korjautunut, vähän :D.
Kiitos tästä. Ollut raskaat pari päivää ja nauru teki hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi naisia ei pitäisikään olla tärkeillä paikoilla päättämässä ennen kuin kypsässä iässä vasta. Vaihtareiden jälkeen. Hormonit vaikuttaa niin paljon. Sori jos loukkaannuitte mutta olen sitä mieltä.
T. nainen 50+
Jos oot oikeasti nainen niin kiitos tosi paljon että kuset meidän yhteiseen murokippoon, ihan kuin ei kohdattaisi tarpeeksi alentuvaa mitätöintiä muutenkin.
Nainen olen minäkin ja samaa mieltä. Ei toki kaikilla naisilla hormonit vaikuta samalla tavalla, mutta minulla kuten ilmeisesti myös hänellä ne vaikuttavat niin paljon, että ei olisi tekemään mitään vaikeita ja vakavia päätöksiä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. nainen 50+
En mäkään sitä tiennyt aikaisemmin. Nyt vasta kun ikää on se 50+ näen selkeästi kuinka hormonien vietävissä olin ja ihan sama oli muillakin. Se nyt vaan on niin, ei sille mitään voi.
Parempi tiedosta asia kuitenkin.
Höh, koira yritti hauskuuttaa peiton kanssa mutta ei onnistunut.
Naisten täytyisi pitää suurkokous jossa päätetään lopullisesti, että täytyykö PMS- ja muut kuukautisvaivat huomioida jonkinlaisilla helpotuksilla ja joustovaralla, vai pitääkö kaikkien olla niin kuin niitä ei olisikaan, koska miehet ja naiset ovat täysin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mua itketti yks viikko bussissa ja junassa istuessa, kun kaikki matkustajat oli vanhoja eläkeläisiä. Katsoin myös ikkunasta jotain yksinäistä pappaa ja itkin, että kaikki me vanhenemme ja raihnaistumme 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Höh, koira yritti hauskuuttaa peiton kanssa mutta ei onnistunut.
Koira ilmaisee dominointia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten täytyisi pitää suurkokous jossa päätetään lopullisesti, että täytyykö PMS- ja muut kuukautisvaivat huomioida jonkinlaisilla helpotuksilla ja joustovaralla, vai pitääkö kaikkien olla niin kuin niitä ei olisikaan, koska miehet ja naiset ovat täysin samanlaisia.
Olen helpotuksien ja joustojen kannalla.
On tosi rasittavaa esittää, että ei mulla koskaan ole menkkoja eikä hormonejakaan ja jos onkin, ne ei haittaa menoa mitenkään vaan olen täydessä iskussa kaiken aikaa.
Itkin Lahden torilla lavalla satojen ihmisten edessä ja hoin "minä olen ihminen". Sitten parin päivän päästä vaan itsekseni nauroin että "enkä oo, hölmöt uskoi!"
:D