Rv 34, pyörryttää ja mustenee silmissä, missä vika?
Viime neuvolassa oli vähän valkuaista virtsassa, mutta verenpaine oli hyvä, eikä mulla ole päänsärkyä. Hirveän ihmeellinen heikko olo vaan, ja lievää pahoinvointia. Mitä tämä on? Vauva liikkuu normaalisti.
Kommentit (8)
Vai voiko sellainen myrkytys tulla niin nopeasti?
t:ap
Raskausmyrkytyksen kanssa ei kannata leikkiä. Vaikka olisikin vaan raudan puutetta, niin parempi käydä turhaan kuin olla käymättä. Onko turvotusta? Pyydä miestäsi katsomaan onko kätesi/jalkasi turvonneet?
Mies on poissa kotoa, ollaan kaksi esikoisen kanssa. Turvotusta ei ole ainakaan mun omiin silmiin. Täytyy katsoa miten olo kehittyy.
ap
Itselläni oli muistaakseni torstaina neuvola ja siellä oli verenpaineet korkealla ja oliko ihan heikosti sitä valkuaista...
Tiistai- aamuna sitten heräsin uskomattomaan pyörrytykseen.. Tuntui kuin olisi ollut järkyttävässä humalassa!!
Kannattaa oikeasti lähteä käymään.. Se kun on vaarallista..
Minäkin kiven kovaa väitin etten ole yhtään turvonnut ja neuvolassa terkka sanoi että olenpas minä turvonnut paljon. En itse vaan nähnyt sitä. Valokuvista näen nyt kyllä jälkeen päin, että jalat olivat esim kaksinkertaiset normaaliin verrattuna. Samoin kädet. Käsien turvotustakaan en ollut huomannut, vaikka olin käynyt jo aika kömpelöksi. Eli shampoopullot yms ei oikein enää pysyneet käsissä.
Vierailija:
Itselläni oli muistaakseni torstaina neuvola ja siellä oli verenpaineet korkealla ja oliko ihan heikosti sitä valkuaista...Tiistai- aamuna sitten heräsin uskomattomaan pyörrytykseen.. Tuntui kuin olisi ollut järkyttävässä humalassa!!
Kannattaa oikeasti lähteä käymään.. Se kun on vaarallista..
Toivottavasti vain raudanpuutteesta kyse.