IS Talvirenkaiden vaihdosta yritettiin laskuttaa 140 euroa
Itse menin myös oletetun turkkilaisen (tai ehkä irakin) omistamaan paikkaan ja hän halusi 70€!!!! Ennen oli 25€!!!
Ei mitään rajaa ahneudella!!! Eikä ne edes tee hyvää työtä. Kerran rengas oli löysä vaihdon jälkeen.
Talvirenkaiden vaihdosta yritettiin laskuttaa 140 euroa Oli pakko luovuttaa https://www.is.fi/autot/art-2000009097552.html
Kommentit (9)
Nuo ei kuulosta ihan tavispenoilta.
Olikohan Tesla-Joni? Hänestä ei olekaan kuultu pitkään aikaan;)
Ei onnistu jos on vähänkään isompi ja tunnetumpi liike. Eivät halua menettäå mainettaan. Ei kannata mennä nyrkkipajaan vaihattaan renkaita.
Kuka hullu uskaltaa vaihdattaa kuminsa jollain hiekkakeekerillä? Ihan varmaan tarkistaa momenttiavaimella tiukkuudet eikä vedä koneella aluvanteita soikeiksi ... tai ainakin luotan niin!
Mulla maksoi 75e renkaiden alle laitto. Menin korjaamolle uudet kitkat kontissa. Asensi vanteille ja laittoi alle.
Normihinta, perus, duunari on palkkansa ansainnut jne, itselle ei jää kuin kaksi euroa, perusta firma ja tee itse jos se niin tuottavaa on, autoilijat eivät ymmärrä sitä tai tätä, jos ei ole varaa renkaidenvaihtoon niin kannattaa myydä auto pois ja kulkea jalan, ym. ym. ym.
Rengashotelli missä 2xvaihtotyö vuodessa tulee halvemmaksi kuin 140.
.