Työkyvytön golfaili vaikka kivut valtaisat
Turun tautia ilmeisesti.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009172337.html
Kommentit (5)
Kyllä minäkin teen asioita kipulääkkeiden voimin. 2-3 tuntia päivässä noin 3-5 kertaa viikossa voi tehdä asioita, olipa se sitten työn tapaista tai liikuntaa. En molempia samana päivänä.
Yleensä niin että joka toinen päivä teen ja joka toinen lepään. Lusikat ei riitä kaikkeen. (lusikkateoria)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin teen asioita kipulääkkeiden voimin. 2-3 tuntia päivässä noin 3-5 kertaa viikossa voi tehdä asioita, olipa se sitten työn tapaista tai liikuntaa. En molempia samana päivänä.
Yleensä niin että joka toinen päivä teen ja joka toinen lepään. Lusikat ei riitä kaikkeen. (lusikkateoria)
No vähän eri asia ettei voi tehdä ollenkaan insinöörin istumatyötä mutta voi silti pelata melkein ammattitasolla golfia.
Minä olen osittain työkyvytön kroonisen sydänsairauden takia. Ihan erikoislääkärin suusta olen saanut ohjeen, että liikuntaa saa ja pitää harrastaa oman voinnin mukaan. Silti en pysty tekemään 8 tunnin työpäiviä.
tästä on poistunut kaikki kommentit. vakuutusyhtiöt on rikollisia mitä muuta toi vakoilu ja rahan kielto sairaalta on kuin vahingontekoa.
Aitoa omistautumista lajille, play through the pain!