Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkyvytön golfaili vaikka kivut valtaisat

Vierailija
01.11.2022 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa omistautumista lajille, play through the pain!

Vierailija
2/5 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin teen asioita kipulääkkeiden voimin. 2-3 tuntia päivässä noin 3-5 kertaa viikossa voi tehdä asioita, olipa se sitten työn tapaista tai liikuntaa. En molempia samana päivänä.

Yleensä niin että joka toinen päivä teen ja joka toinen lepään. Lusikat ei riitä kaikkeen. (lusikkateoria)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin teen asioita kipulääkkeiden voimin. 2-3 tuntia päivässä noin 3-5 kertaa viikossa voi tehdä asioita, olipa se sitten työn tapaista tai liikuntaa. En molempia samana päivänä.

Yleensä niin että joka toinen päivä teen ja joka toinen lepään. Lusikat ei riitä kaikkeen. (lusikkateoria)

No vähän eri asia ettei voi tehdä ollenkaan insinöörin istumatyötä mutta voi silti pelata melkein ammattitasolla golfia.

Vierailija
4/5 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osittain työkyvytön kroonisen sydänsairauden takia. Ihan erikoislääkärin suusta olen saanut ohjeen, että liikuntaa saa ja pitää harrastaa oman voinnin mukaan. Silti en pysty tekemään 8 tunnin työpäiviä.

Vierailija
5/5 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on poistunut kaikki kommentit. vakuutusyhtiöt on rikollisia mitä muuta toi vakoilu ja rahan kielto  sairaalta on kuin vahingontekoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän