Kuinka nopeasti ihastuit, entä rakastuit nykyiseen kumppaniisi?
Kommentit (8)
Mahdotonta määritellä, milloin mikäkin tunne kehittyi. Tavallaan ihastuin ensitapaamisella, mutta oikeammin kyse kai oli vahvasta kiinnostuksesta. Siitä se joka tapauksessa vähitellen syveni ihastumisen ja rakastumisen kautta rakastamiseksi.
En myöskään voi sanoa yksittäistä hetkeä, jolloin olisin tiennyt hänen olevan "Se Oikea", mutta hyvin varhaisessa vaiheessa molemmat kerroimme olevamme etsimässä loppuelämän parisuhdetta, ei mitään pelleilyä. Neljän vuoden seurustelun jälkeen olimme valmiit muuttamaan yhteen sillä mielellä, että tämä todella on se loppuelämän parisuhde.
Oltiin tavattu muutamia kertoja juhlissa kun on yhteisiä tuttuja. Kerran juhlat jatkuivat viikonlopun yli ja pidettiin hauskaa yhdessä koko viikko.
Olin aiemmin nähnyt miehen vain ystävänä, mutta öinen soutureissu järvellä kuun loisteessa oli varmaan se hetki kun ihastuin. Nyt 14 yhteistä vuotta takana.
Oltiin työkavereita ja ystäviä useamman vuoden. Olisko ollut jossain kolmen vuoden kohdalla, kun molemminpuolinen flirtti tuli peliin ja yhdestä saunaillasta sitten karattiin vaeltelemaan kaksin öisille rannoille
Entäs te jotka löysitte kumppanin netistä?
Ihastumiseen meni sellainen päälle kuukausi. Rakastumiseen 3-4kk. Aika alusta asti tiedettiin, että tässä se nyt on. Kummatkin oli valmiita sitoutumaan ja meillä oli yhteiset näkemykset tulevaisuudesta niin oli helppoa sitoutua toiseen.
Puoli sekuntia meni! Vieläkin rakastunut nainen mä oon! Tosin mies ei rakastunut minuun😢
Ihastuin toka treffeillä, rakastuin n puolen vuoden aikana. Tiesin että pysyvää kun ekan vuoden jälkeen kaikki oli edelleen ihanaa ja kumppani yhtä luotettava ja kunnioittava kuin ihan alussakin.