Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkun jälkeen mua paleltaa koko päivän

Vierailija
01.11.2022 |

Mikä avuksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy illalla suihkussa niin voit mennä suoraan peiton alle.

Vierailija
2/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn suihkussa illalla kaksikin kertaa saadakseni sieltä lämpöä ja sitten peiton alle. Saunaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alipainoinen, niin ravinnon lisääminen, erityisesti rasvan lisääminen ruokavalioon.

Muuten: ripeä pukeutuminen lämpimästi suihkun jälkeen, liikunta ja lämpimät juomat.

Vierailija
4/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee juoksu- tai kävelylenkki ennen suihkuun menoa. Sitten hiet pois suihkussa. Päälle lämmintä teetä (aamu) tai lämmintä maitoa (ilta).

Vierailija
5/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet alipainoinen, niin ravinnon lisääminen, erityisesti rasvan lisääminen ruokavalioon.

Muuten: ripeä pukeutuminen lämpimästi suihkun jälkeen, liikunta ja lämpimät juomat.

Lihasmassan kasvattaminen. Lihakset tuottavat lämpöä koko ajan, rasva sen sijaan ei juurikaan lämmitä.

Vierailija
6/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä mä käyn harvoin aamusuihkussa. Mieluummin illalla, silloin ei palele yhtään samaan tyyliin.

Vierailija
7/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy suihkussa ellet käy samalla saunassa.

Vierailija
8/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasmassan kasvattaminen. Lihakset tuottavat lämpöä koko ajan, rasva sen sijaan ei juurikaan lämmitä.

Mutta nälkäisenä paleltaa, kylläisenä taas vähemmän.

Vierailija
9/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juu alipainoinen. Lihotuskuuri menossa mutta huonosti toimii.

Ap

Vierailija
10/10 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palelin yhtenä talvena kauheasti, kun laihdutin. Vertaistukiryhmässä joku neuvoi syömään rasvaista kalaa, ja se toimi yllättävän hyvin. Kaloreita toki laskin koko ajan, palelu ei ollut siitä kiinni. Eli ravinnon laadulla on merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä