Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Ikean Säbövik -sängystä?

Vierailija
01.11.2022 |

https://go.ikea.com/goDF4TNreo2

Onko hyvä vai huono? Harkinnassa tuon ostaminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Patjan Bonnell-jouset tukevat hyvin koko kehoa ja auttavat nukkumaan hyvät yöunet."

Eli sängyssä on huonoin mahdollinen jousitus, itse en ostaisi bonell-jousitettua sänkyä. Jousitus on siis sellainen s-mutkille taivutettu, ne venyvät käyttökelvottomiksi nopeasti, kun ne mutkat oikenevat.

Pussijousitettu on parempi ja kestävämpi.

Vierailija
2/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sänkykokemuksiani täällä sen tarkemmin avata, mutta onhan tuota tullut monenlaisia asentoja ja naisia testattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aiemmin tuo, en voi suositella. Sänky on todella laadutonta roskaa, uutena se oli erittäin kova, mutta muuttui pian muodottomaksi möykyksi. Venyneet jouset pullisti keskiosan ylös, ja sen jälkeen jopa sängyssä pysyminen oli vaikeaa.

Nyt meillä on tuollainen:

https://www.ikea.com/fi/fi/p/kongsfjord-jenkkisaenky-vatnestroem-puolik…

Sekään ei mikään paras sänky ole, mutta ei kuitenkaan niin täyttä roskaa kuin harkitsemaan.

Vierailija
4/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys, minä en edes odottaisi mitään tuollaisella kaikista halvimmalta sängyltä. Ei se ainakaan hyvä voi olla, älä pistä rahojasi tosiaan.

Vierailija
5/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys, minä en edes odottaisi mitään tuollaisella kaikista halvimmalta sängyltä. Ei se ainakaan hyvä voi olla, älä pistä rahojasi paskaan.

Korjattu:

Vierailija
6/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harmaa. Samalla hinnalla saisi puisen mäntysängyn tai koivusängyn erikseen ja sitten Askosta (tai muualta) patjat, petauspatjat, suojukset jne.

Vierailija
7/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean sänkyjen ja patjojen laadusta kertoo paljon se, että vuosituhannen alussa niihin sai 30 vuoden takuun. Ei saa enää nykyään. Ei edes vuoden takuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi